Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bandinstrumentoppgaven

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha en fremføring i dette i morgen og trenger hjelp! Jeg går i niende klasse.

Oppgaven er:

" Du skal velge deg et hvilket som helst band eller en hvilken som helst artist. Så skal du finne ut hvilke instrumenter denne artisten bruker på ei plate eller på ei låt. For å finne ut hvilke instrumenter som brukes så må du bruke ørene, lese det i coveret til plata/et pop-blad/på internett, eller spørre noen.

Når du har funnet ut hvilke instrumenter som blir brukt skal du skrive om disse instrumentene.

Husk å skrive en innledning hvor du forteller litt om bandet/artisten og hvorfor du valgte akkurat dette bandet/artisten. Skriv også litt om hvordan du fant ut hvilke instrumenter som ble brukt.

Oppgaven skal skrives ryddig og pent på data. Ca. 1 A-4 side.

Lykke til! "

Jeg trenger hjelp med hvilket/hvilken band/artist jeg skal velge og hvordan jeg kan utføre oppgaven. Læreren tar inn arket i morgen og vurderer arbeidet og ikke bare fremføringen.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde velge noe som du pleier å høre på, hvis jeg nevner en artist er det ikke muligens sikkert at du liker den artisten. Når du har funnet ut hvilken artist det er, bør du prøve å høre på den sangen flere ganger og skrive opp de instrumentene du hører, eller se om det står et sted hvilke instrumenter det er i sangen og du er i gang!Det kan være lettere å finne instrumentene til en sang hvis den sangen er godt kjent!

Eller et annet tips, du kunne jo muligens spurt noen andre i klassen som har gjort denne oppgaven om hjelp til dette :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...