bandit Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Trenger som topic sier, en trådløs temperatursensor som kan gi visning i en eller annen førm på pcskjermen. Noen som vet om slikt?? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvilket formål skal sensoren brukes til? og hvorfor trådløst? Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du skal ha en trådløs sensor, som viser temperaturen på pc skjermen? Ga ikke helt mening for meg.. HWmonitor? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hvilket formål skal sensoren brukes til? og hvorfor trådløst? Til dømes overvåkning av romtemperatur i huset mens jeg er borte, kobler meg opp til pcen via remote desktop og kan se tempen der. trådlsøt fordi det er et stykke unna pcen EDIT: Glemte å presisere at dette ikke hjalt tempmåling av hardware :-) Endret 1. mars 2011 av bandit Lenke til kommentar
bandit Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hvor lang er avstanden? mellom 1 og 10 meter, avhengig av hvilket rom :-) Lenke til kommentar
aop9020 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan bruke en arduino for kommunikasjon mellom pcen og den trådløse løsningen du går for. Det er enkelt. Sjekk arduino.cc Trådløs kommunikasjon går å ordne på forskjellige måter, hvilke temperaturer er det du skal måle? Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 webkamera som filmer temperaturmåleren!! hehe! Hva med et bluetooth termometer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå