morti23 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hei har sett litt rundt på nettet, men syntes det er for mange valg til at jeg greier å falle på en skjerm til slutt. Den skal hovedsaklig brukes til gaming, men også surfing og skriving. Tenkte prismax 3000 kr . Takk for svar Endret 4. mars 2011 av morti23 Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vis du vil ut med såpass med penger burdu du etter min mening påkoste deg Denne! jeg Har selv gode erfaring med den og den er anbefalt av forumets IT guru agentspoon Her et utdrag fra han's guide LG W2363D (Avansert gamer)For seriøse spillere introduserer jeg en 120Hz-skjerm. Normalt assosierer man dette med skjermer som støtter 3D, og det er også tilfellet her. I tillegg skal det nevnes at 120Hz gjør at man merker forskjell i flyten til bildet også over 60FPS. Altså er det en perfekt skjerm for de som krever lynrask reaksjonstid, typisk de mer avanserte spillerne. Pris rundt 2800 kroner. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vis du er en seriøs gamer, vil jeg anbefale denne. Den har både 120Hz, 2ms og 3D støtte om du skulle ønske det. BenQ XL2410T Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vis du er en seriøs gamer, vil jeg anbefale denne. Den har både 120Hz, 2ms og 3D støtte om du skulle ønske det. BenQ XL2410T hvordan er Benq i forhold til Acer GD245HQ og Alienware OptX AW2310? leste en test av benqen der de snakket om "Backlight bleeding" har dette vært et problem for deg? Lastly I examined XL2410T in a completely dark room to see if the panel has clouding / backlight bleeding issues; often seen on lower priced TN based monitors but also most common on most LCD monitors based on IPS and VA panels. De nevner også at fargene ikke er særlig gode, er det noen andre 120hz skjermer som har bedre farger? Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Vis du er en seriøs gamer, vil jeg anbefale denne. Den har både 120Hz, 2ms og 3D støtte om du skulle ønske det. BenQ XL2410T hvordan er Benq i forhold til Acer GD245HQ og Alienware OptX AW2310? leste en test av benqen der de snakket om "Backlight bleeding" har dette vært et problem for deg? Lastly I examined XL2410T in a completely dark room to see if the panel has clouding / backlight bleeding issues; often seen on lower priced TN based monitors but also most common on most LCD monitors based on IPS and VA panels. De nevner også at fargene ikke er særlig gode, er det noen andre 120hz skjermer som har bedre farger? Jeg har ikke noe problem med backlight bleeding, og vil si at fargene er gode. Det kommer jo trossalt annpå hva man skal bruke skjermen til, men til spill fungerer fargene tipp topp Er jo det skjermen er laget for. Skjermen har til og med en egen FPS modus hvor bildet blir mye skarpere i spill, slik at man lettere kan se f.eks ting på lang avstand (bildet ser rart ut når du ikke er i spill i FPS modus). Dette er en pure gaming skjerm, spesielt siktet mot CS og CS:S spillere. Når det kommer til de andre skjermene, har jeg ikke noe erfaring med de. Det eneste jeg vet er at Alienware skjermen er alt for dyr Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 takk for svar Hvordan er filmer og tv-serier på skjermen? blir å bruke skjermen til FPS-spill, filmer, tv-serier og web surfing. Vet du om det blir å komme noen nye og bedre 120hz skjermer snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå