OnklD Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det noen som har peiling på hvordan oppkjøringen til klasse s er? Hva som kreves av kurs, hvor lang tid tar det (ca), er det oppkjøring som med kl. B? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg er ikke riktig sikker på det. Jeg fikk i hvert fall klasse S med når jeg tok B-lappen for fem år siden. Hadde aldri kjørt snøscooter før den tid. Du kan for øvrig lese mer her. Endret 1. mars 2011 av a_strann Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Takker for linken, synes det er rimelig fantastisk at alle andre klasser stod der (videre via den siden), men ikke klasse s. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Tok kursene for klasse S for et år siden og da mener jeg å huske at det var to dager med noen timer på klasserommet med førstehjelps kurs osv. Så var det to dager ute i bushen med scooter. Vi var fire stk som ble delt i to første dagen. Da gjorde vi forskjellige øvelser, feks kjøring på en ski, test av bremselengde i forskjellig fart, kjøring med slede og kjøring i ulent terreng. Andre dagen på scootern var alle fire på langtur. Du må regne med litt slit da dere må sette dere fast flere ganger. -.-' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå