mobilen.no Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Saab vil la deg surfe Internett på speedometeret. Les mer Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dritkult! Jeg er helfrelst på denne bilen, råeste SAAB ever At den har innebygd system med Android er jo bare helt konge, snakker om at bilen din blir din neste gadget Bygg nååååå!!! Lenke til kommentar
FirstPrice Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Digger dette. Saab er flotte biler og dette kan trygt kalles nyskapning. Men hva skjer om du rooter speedometeret for å legge inn custom rom og det (ved et uhell) blir bricked? Kjører en eldre Saab 900S og kunne godt tenkt meg å bygge inn Hero'en min i dashbordet på en slags måte. Litt for liten skjerm til det, antageligvis. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Den bilen kan man trygt si er sexy. At den har Android også gjør den jo bare mer sexy Håper den blir produsert og gleder meg til Top Gear tester den (om den blir produsert). EDIT: VG har forøvrig en artikkel om bilen og ligger flere bilder i bildeserien nederst (fra bilde 26). De har også en video av bilen. Endret 9. mars 2011 av Bilael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg