stuttboksa Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei! Er litt usikker på om jeg er innenfor riktig emne, men jeg tar en råsjangs :-) Jeg skal lage en nettside som i utgangspunktet skal være veldig enkel. Det skal være en del tekst der, men trenger ikke mye fancy greier. Akkurat den delen er ganske enkel å få til, men jeg sliter med følgende problemstilling: Den enkle siden jeg nevnte tidligere skal være tilgjengelig for alle, men så ønsker jeg at folk skal kunne logge seg inn på private områder på siden. Grunnen til dette er at det skal være undervisning om ledertrening/coaching, og da trenger jeg at lærer/mentor og "elev" skal kunne holde kontakten privat. Det må være mulig for partene å kommunisere via dette. Det beste vil være om det kan fungere slik at man trykker på en link på nettsiden, og at det da popper opp et nytt vindu med innlogging. Det er en veldig fordel om jeg, som admin, kan poste ting i det vinduet, men er ikke 100% avhengig av dette. Jeg fikk et tips om å bruke moodle, men det virker for meg veldig tungvindt. Det må være enkelt å bruke for folk uten datakunnskap! Også fint om det ikke koster for mye :-) Jeg vet ikke om dette er mulig å forstå, eller få til, men all hjelp mottas med takksigelse! :-) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har du sett på hva du kan få til med Drupal? Lenke til kommentar
stuttboksa Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Har du sett på hva du kan få til med Drupal? Har ingen erfaring med Drupal. Ser at jeg må gå en temmelig stor omveg via MAMP. Må lære meg å bruke MAMP først i hvert fall! :-) Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå