bjovas Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har vært på utkikk etter et kabinett med plass for 120mm vifter, helst med mulighet for skikkelig støvfilter og sånn og... Har kommet frem til en liten handleliste... Er det alternativer som er mye bedre? Lurer veldig på å kjøpe et slikt et: Compucase CI6926BB Lurer i tillegg på å kjøpe meg en sånn PSU, også med en 120mm vifte... Fortron/source Fortron/Source strømforsyning, 350W, ATX FSP35060PN Noen som har prøvd den? Skal også ha meg en slik, må jo kunne styre 120mm viftene på et vis: Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 2 Sunbeam Rheobus Front m/knapper, Sort Test i overklokking.no Kjøler til 9700 PRO er svært aktuelt: Zalman GPU-kjøler, Heatpipe ZM80AHP Har fra før av en slik en, er den bra i forhold til alternativene? Skal jeg ta vekk den variable motstanden hvis jeg skal bruke rheobus, eller kan den bare sitte på? Enermax vifte, 137m³/time, 22-39 dB(A) Andre deler jeg har som skal brukes i pcen: Crucial 9700 PRO 2x512 Corsair value 3200 WD 120GB 8MB Harddisk SE LC Combo drive Så jeg trenger altså: Kabinett, PSU, Hovedkort, CPU, diskettstasjon, harddisk Synes å huske å ha lest noe om et Serial ATA adapter for å bruke en vanlig harddisk på en Serial ATA kontroller? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Her har du en rekke gode kabinetter med 12x12cm vifteplasser. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Se Compucase-kabinetter i prisguiden: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...?product_id=645 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2961 Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Sånn, da er første post i topic oppdatert med alt jeg lurer på å kjøpe... Innspill? Har noen erfaringer med de delene jeg prater om? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 borr hull til viftene selv... skulle være en ganske smal sak dersom man har tatt i en dreml før... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 borr hull til viftene selv... skulle være en ganske smal sak dersom man har tatt i en dreml før... Hvordan vil du klare det? Kan ikke gjør det på mitt kabinett, front og bak. Om eg gjør det ødelegger eg kabinettet mitt. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 mål opp og kjør i vei... trenger ike å borre. kan godt kutte... du kan for eksempel lage hull i toppen slik at du letter på trykket inne i pc'en... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Er ikke så veldig aktuelt å ikke kjøpe et kabinett som er ferdig produsert for 120mm, men jeg kommer nok til å prøve å få vekk ventileringshullene, og heller sette på en grill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå