Decrease Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei Jeg skal få et bilde til å passe til en nettside men skjønner ikke hvilket format eller størrelse jeg trenger. "200K max. JPEG(.jpg) format only" Hadde vært veldig fint hvis noen kunne hjulpet meg med det Legger ved bildet som vedlegg:) Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det bilde skal passe slik som du har lastet det opp her. Max 200k, er en begrensing paa fil-störrelsen. Lenke til kommentar
Decrease Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Det bilde skal passe slik som du har lastet det opp her. Max 200k, er en begrensing paa fil-störrelsen. Tusen takk for svar skal prøve en gang til, men da jeg prøvde tidligere fungerte det ikke Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kan det hende at "ø"-en i filnavnet gjør at det ikke funker? Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg ble veldig nysgjerrig på hva det er bilde av. En bokåpner..? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan bruke gratisprogrammet pixreziser til og redusere størrelsen på bildene dine, bare og fylle inn hvor mange piksel/kb du skal ha, så blir bilder mindre. Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei Jeg skal få et bilde til å passe til en nettside men skjønner ikke hvilket format eller størrelse jeg trenger. "200K max. JPEG(.jpg) format only" Hadde vært veldig fint hvis noen kunne hjulpet meg med det Legger ved bildet som vedlegg:) prøv funksjonen save for web..dra så spaken ned/opp til nærmest 200K:-)Der velger du også jpeg formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå