Athelas Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Fikk nylig tilsendt en helt ny iPhone4, da den forrige hadde problemer med at APN settings slettet seg av seg selv, samt en sprengt høyttaler. Trodde alt skulle være fine and dandy inntil jeg oppdaget at. a) APN settings fortsatt sletter seg av seg selv og b) Folk hører meg ikke under samtaler, verken med headset, høyttaler, eller vanlig mikrofon. Det er punkt B som irriterer meg mest akkurat nå. Mikrofonen funker, det har jeg bl.a. etablert ved å prøve taleopptakeren. Jeg har prøvd en del løsninger som har vært lansert på nettet, nemlig bl.a. å skru lyd helt opp og helt ned, og å kjøre en audiojack ned og opp i headset-inngangen et par ganger. Det siste funket faktisk i går, men i dag er alt tilbake til normalt. I tillegg til dette, er det ofte en del grov skurring i høyttalerene når en samtale er aktiv. Jeg har prøvd å restore telefonen mange ganger, men det har ikke funket. Jeg rager. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg hadde akkurat samme problem som deg (altså B), APN-settings har aldri vært noe problem. I alle fall, det fantes ingen løsning på problemet, og telefonen måtte inn til rep (hvor den ble byttet i en swap-enhet) og jeg fikk derfor er ny tlf tilbake. Problemet har ikke oppstått siden. Jeg leverte inn min telefon rett før jul, fikk ny etter en uke. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 FML. Det er bare ikke meningen at jeg skal være lykkelig med en velfungerende iPhone. Den andre erstatningstelefonen kom i dag, og der er det "vepser i røret" når jeg prater med andre. Dvs. en skurrelyd når motparten snakker. Har prøvd å justere lyden både opp og ned, men ingenting funker. Det er ikke skurring på verken høyttaler nede eller via headphones. Må jeg sende inn nok en gang eller? Det blir tredje retur på en uke i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå