MaxGrusom Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hva er den kuleste/mest motiverende kampsportfilmen? Endret 2. mars 2011 av MaxGrusom Lenke til kommentar
SleepyMoo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hva er den kuleste/mest motiverende kampsportfilmen? Rockyfilmene troner for meg øverst. Liker også roadhouse. hehe, harry film, men jeg synes den er kul. House.. Roadhouse.. Kickboxer filmene, og bloodsport og går ann! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Yamada The Samurai Of Ayothaya Kan hende det har noe med at Buakaw og co er med i filmen hehe. Endret 26. mars 2011 av morningstar665 Lenke til kommentar
Khapha Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Rocky filmene, Fearless med Jet Li i hovedrollen og blant annet Bruce Lee filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Mein Kampfsport (hjemmevideon til Hitler) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kung Fu Hustle. - Artig parodi. Noen hater den, andre elsker den. Seven Samurai - klassiker. Sort-hvit. The Hidden Blade - Noch ein samurai-film. Minner litt om Last Samurai (Tom Cruise...) - bare litt bedre på alle plan. Tom Cruise er riktig nok en fantastisk skuespiller, men Japanerne er nok best på samurai... Snikende Tiger, Hoppende drage. Tittelen er feil, ellers er det en artig film. Enter the dragon. (Eller Enter the Ninja - artig den også...). Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ingen som har nevnt Drunken Master? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Drunken Master er relativt kjedelig. Den gikk på NRK i går, og det er vel derfor du nevner den. En tidlig Jackie Chan komedie som fremstår som dårlig i forhold til nyere komedier med samme mann. Smak og behag.. =) Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Nei, jeg visste ikke at den gikk i går. Den er langt fra kjedelig, og jeg synes den er mye bedre enn de nyere Hollywood-filmene han lager nå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Synes den er for mye "tull og tøys". Ble brått litt usikker på om du mener "The Legend of the Drunken Master" eller toeren (Drunken Master II), den er langt bedre... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg mener den første, det er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Helt enig, Tabris. Drunken Master er en skikkelig klassiker. Ikke la disse tullingene fortelle deg noe annet. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 The real deal http://www.youtube.com/watch?v=ktwTN9TzkHk http://www.youtube.com/watch?v=B4WGyU0NZMk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå