Gå til innhold

11-åring SMS-lurt for 300 kroner

Fry

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer på at en 11 år gammel jente melder seg på en flørtetjeneste??

Ååhh, det ekke no gærnt med at jenter kan tazte selv om vi er fjortizzer da! Moongo'azz! Jaja...koz da...hva med en ny vote? Koooooooz ;);)

Jeg synes nå 11 er litt lite selv for fjortisser, er hun 11 skal hun leke med barbie og dukker, ikke med k** :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jo det bevisst at jenter er mer modne enn gutter i ung alder.

BY THE GODS, dra ikke den ut som et generelt eksempel! Og det gjelder ei heller ikke på alle områder (er heller få den virkelig FUNKER på, trur jeg)... Hvor mange jenter som virkelig lever opp til den her i Norge skulle jeg fænmeg likt å vite, trur det "beviset" må ha forekommet et heeeelt annet sted...

Lenke til kommentar
Nå er jo det bevisst at jenter er mer modne enn gutter i ung alder.

BY THE GODS, dra ikke den ut som et generelt eksempel! Og det gjelder ei heller ikke på alle områder (er heller få den virkelig FUNKER på, trur jeg)... Hvor mange jenter som virkelig lever opp til den her i Norge skulle jeg fænmeg likt å vite, trur det "beviset" må ha forekommet et heeeelt annet sted...

Lenke til kommentar
Cyanide: finn deg frem til skien en helge kveld .. å se på rånerene ... så vil du se at enkelte av "Damene" er laaaangt under lovlig alder ..

Gjett om det er mange av rånerne i Skien!

Og gjett om det er fjortisser med i bilde, mange av de er langt under 16 år, pedofile rånere er de!

En jeg kjente som gikk på skolen før, hun er 15 år nå. Hun er sammen med en av rånerne, han er 19!

hmm :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...