Gå til innhold

11-åring SMS-lurt for 300 kroner

Fry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det verste er vel at hu sikkert snakket med noen på 18 ..

jeg har merket at fler og fler "eldre" gutter (må kalle de gutter) vil ha yngre og yngre jenter

for noen dagersiden la broren min merke til en melding på NRK2 chatte program saken .. om en som søkte etter dame mellom 10 og 18 .. muligens det var kød .. men ****** heller!

Lenke til kommentar
det verste er vel at hu sikkert snakket med noen på 18 ..

18, hahah, de var sikkert 40, og det er idiotisk at 11 år gammle jenter melder seg på slikt. Det er ikke rart at pedofile finner mange offere når 11 år gammle jenter meg g-streng og sminke bare kan melde seg på slikt. Det er sikkert foreldrene hennes som betaler regninga også.

Lenke til kommentar

Cyanide: finn deg frem til skien en helge kveld .. å se på rånerene ... så vil du se at enkelte av "Damene" er laaaangt under lovlig alder ..

(nå må jeg si at det er 2år siden jeg flyttet fra skien .. og da var det noen av de .. vet ikke hvormange av de det er nå ..men er sikkert noen ..)

Lenke til kommentar

Kusina mi som er 9-10 (tror jeg) sier jo at henne er alt ifra 18 til 30 når henne chatter. Er utrolig morsomt og se på. Det dummeste er at mange ikke gjennomskuer det med en gang.

Men du har et poeng kdog. Er alltid litt morsomt og se noen personer komme opp i en gammel bil som max er verdt 10k og plukke opp damer ifra ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Men du har et poeng kdog. Er alltid litt morsomt og se noen personer komme opp i en gammel bil som max er verdt 10k og plukke opp damer ifra ungdomsskolen.

har hørt noen historier om enkelte som kommer fra det området jeg vokste opp i skien .. som har gått etter de under ungdommskole nivå også .. men det er bare rykter ..

Lenke til kommentar

10.klassingene er jo 16 da. Det er jo ikke så ille.

Vi pleide og spøke med: Er lovlig om XXdager =D (Ingen av dem ville ha skjønt =D ,men det var iallefall et stort glis)

Har aldri sett noe under det jeg da. Og godt er det. Men wtf?? 7.klassinger er jo under det jeg kaller smårips ffs.. Nei huff.

Lenke til kommentar

har en kamerat som aldri går på annet enn jenter som er yngre enn seg, tror aldri han har vært sammen med noe annet enn jenter som er minst to år yngre enn seg... han er nå drøyt atten og har nettopp blitt sammen med ei på fjorten (som ser ut som om hun er tolv), jeg bjynner seriøst å tvile på gutten... han er ikke av de mest beskjedne heller, if you catch my drift...:o

selv er fyller jeg atten i desember og har nettopp avslutta et forhold med ei på snart tjue...

blir deprimert av gutter som GÅR INN for å bli sammen med jenter som er drastisk yngre bare fordi de er det... kvalmt er det...

Lenke til kommentar

det hjelper ikke serlig når de jentene går med tvangs tanker om at de aldri skal bli sammen med noen under 18 eller under 20 ..

(jeg gikk glipp av mange fine damer på ungdomskolen med de tankene)

*tenker tilbake på den fineste dama i klassen .. som var sammen med en på 23 ..*

Lenke til kommentar
det hjelper ikke serlig når de jentene går med tvangs tanker om at de aldri skal bli sammen med noen under 18 eller under 20 ..

(jeg gikk glipp av mange fine damer på ungdomskolen med de tankene)

*tenker tilbake på den fineste dama i klassen .. som var sammen med en på 23 ..*

nrgh, do NOT remind me of those times... kjenner meg (de) så altfor godt igjen der...

Lenke til kommentar

Hmm.. Siste gangen det gikk en dame i klassen min var på Ungskolen og jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen. Men så er ikke Dale ungskole det stedet hvor det foregår mest faenskap da. Imotsettning til visse andre skoler..

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som reagerer på at en 11 år gammel jente melder seg på en flørtetjeneste??

Ååhh, det ekke no gærnt med at jenter kan tazte selv om vi er fjortizzer da! Moongo'azz! Jaja...koz da...hva med en ny vote? Koooooooz ;);)

:evil:

Lenke til kommentar
som jeg sa .. du må ha hatt en veldig beskyttet oppvekts ..

har du noengang havnet i en slosskamp?

Har hatt litt legge i bakken-slå litt-bli stoppet før man kan gjøre skade ting ,men ikke noe særlig etter det.

Men før det så litt for mange ganger. (Det gjør noe med deg at du flytter til ingenmannsland)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...