V. Haugen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ludo innfører nemlig månedspris på Terningkast 6. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gikk i alle fall fort å si opp dette abonnementet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva er egentlig problemet med terminergsprisene? At de ikke er usaklig høye nok? AtW Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så lenge begge operatørene fortsetter med gratis oppretting av abonnement, så er det jo en smal sak å hele tiden holde seg til den billigste Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi skal fortsatt være prispressere, men vi vil ikke presse ned prisene! Heldigvis så er det lekende lett å bytte abbonement, så det er bare å bytte til noe billigere Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Men litt dumt at du ikke kan ha Sheriff på deg selv, og samtidig barnet ditt som er under 18 år, da de bare tillater ett abonnement per juridiske eier. Helt åpenbart fordi det ikke skal misbrukes (bruke opp gratis-kvoten på et abb, også bytte til neste feks), men det er likevel kjedelig. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spørsmål om tid nå før betingelsene til sheriff blir endret kraftig, kan jeg tenke meg til. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er jeg ikke så veldig sikker på. Tele2 er svært opptatt av å ligge øverst på telepriser.no sine lister for at de skal kunne si at de har det billigste abonnementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg