Gå til innhold

N950 kan bli Nokias første MeeGo-mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Retting?

For å si det sånn, garantien dekker nok ikke bad og medfølgende demontering for å tørke delene.

Trist å høre at mobilen din gikk i vannet. Men slik jeg har erfat det har ikke N900 fuktmåler, slik som de fleste andre modeller fra Nokia (Ett klistremerke på batteriet som skifter farge ved kontakt med vann).

Jeg hadde selv litt problemer med min n900 og leverte den inn flere gange (bl.a. defekt display). En gang satt jeg faktisk inn en defekt skjerm selv før jeg sendte den inn på reperasjon fordi det var en ripe i det gamle. Da jeg fikk den igjen hadde de jeg fått en ny skjerm :)

Så det viser bare at folka som sitter og reparer disse ikke legger merke til/bryr seg om du har tuklet med mobilen selv.

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Sorry for necropost, men følte ikke for å lage en ny tråd siden denne tråden ikke er så innmari gammel.

Så det blir ingen N9 (950 med qwerty) i det hele tatt?

Og den neste mobilen fra nokia på dette feltet blir bare N9 med WP7? eller får den MeeGo?

Syns jeg leste noen nyheter nå for ikke mange dagene siden (2 dager siden) om at N9 med qwerty (codename Dali) vil bare bli gitt til utviklere, mens N9 uten qwerty(N950 codename Lenkin(husker ikke helt)) blir for forbrukere. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Sorry for necropost, men følte ikke for å lage en ny tråd siden denne tråden ikke er så innmari gammel.

Så det blir ingen N9 (950 med qwerty) i det hele tatt?

Og den neste mobilen fra nokia på dette feltet blir bare N9 med WP7? eller får den MeeGo?

Syns jeg leste noen nyheter nå for ikke mange dagene siden (2 dager siden) om at N9 med qwerty (codename Dali) vil bare bli gitt til utviklere, mens N9 uten qwerty(N950 codename Lenkin(husker ikke helt)) blir for forbrukere. Noen som kan bekrefte dette?

Det var definitivt en teaser ute her om dagen MED qwerty.

Du finner alt (for mye) av info om dette her: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=72977

Men:

See.. lets put it this way. I have a keyboard-less device with me. Thats the truth. I've been told this will be released to consumers. Will that happen or not ? I cannot guarantee. Simple ?
Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er N9 lansert, og den ser jo nydelig ut!

http://www.gsmarena.com/nokia_n9_announced_based_on_the_meego_platform-news-2805.php

"On the hardware side, Nokia N9 uses a polycarbonate unibody design with a unique outward curved touchscreen display. This is the first phone to not have any key on the front surface and everything is done using the touchscreen and the swipe gestures. The display is 3.9-inch AMOLED with a resolution of 854 x 480. The protective glass is made from Corning's Gorilla Glass.

On the back is an 8 megapixel camera with Carl Zeiss optics, auto-focus (thankfully!) and an LED flash that can also record videos in HD with stereo sound. It will feature touch to focus, exposure lock and continuous auto-focus.

Inside you have 3G HSDPA, Wi-Fi 802.11n, Bluetooth v2.1, GPS, accelerometer, digital compass and 1GB of RAM. The N9 will require a micro SIM, just like the iPhone 4.

The N9 will be available in three colors, black, pink and blue and in two versions, 16GB and 64GB.

The N9 also comes with an NFC chip built-in. Nokia demonstrated it by pairing the N9 with an NFC-compatible Bluetooth headset simply by touching it to the phone. Touching it again unpaired the headset."

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...