Gå til innhold

Mohammed karikaturene


Mohmmed karikaturene?  

174 stemmer

  1. 1. Var det riktig å tegne Mohammed tegningen?

    • Ja, selvfølgelig. det er jo ytringsfrihet...
      155
    • Nei, et sted går grensen. Noe må kunne holdes "uberørt"...
      13
    • Vet ikke, egentlig kan folk gjøre hva de vil så lenge jeg ikke blir berørt.
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimer er pedofiler, fornøyd nå? :)

Hvis du med "pedofiler" mener "kujoner som feiger ut når nivået på diskusjonen og argumentene begynner å stige", så er ihvertfall Jeg fornøyd.

 

Det er så trist når du skriver:

Er islam sannheten? Ja! håper noen av dere rekker å innrømme det før døden.

Fordi hvordan skal noen som helst kunne innse at Islam er sannheten når de som argumenterer for Islam hopper av i svingen når farten begynner å bli litt høy? Endret av O3K
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spør du meg, Er islam sannheten? Ja! håper noen av dere rekker å innrømme det før døden/ Jordskjelvene kommer.

Hørt om tektoniske plater Pease2? Kanskje du heller bør oppdattere deg på hvordan den virkelige verden er skrudd sammen før du uttaler deg om slikt...

 

Men her tyter essensen i islam frem ser jeg, i form av trussler..

 

Jeg ler av den pedofile profeten din og spotter den påståtte guden din... Hvorfor gjør han ikke noe med det? Han er jo overalt hele tiden og "tar" folk i følge deg, så hvorfor tar han ikke meg for dette?

 

Islam er bare vissvass påstander som ingen klarer å tro på uten tvang, så det er ikke så rart at muslimer spenner på seg bombe beltene i et forsøk på å tvinge alle til å tro på sprøytet... Men de vil bli klokere, for en vakker dag svarer vi.... Bare vent å se, for da skal du få oppleve et ekte norskt jordskjelv som kun går ut over muslimer...

 

Fabricati diem, fortes fortuna adiuvat!!! Habetis bona deum

Endret av RWS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spør du meg, Er islam sannheten? Ja! håper noen av dere rekker å innrømme det før døden/ Jordskjelvene kommer.

Hørt om tektoniske plater Pease2? Kanskje du heller bør oppdattere deg på hvordan den virkelige verden er skrudd sammen før du uttaler deg om slikt...

 

Men her tyter essensen i islam frem ser jeg, i form av trussler..

 

Jeg ler av den pedofile profeten din og spotter den påståtte guden din... Hvorfor gjør han ikke noe med det? Han er jo overalt hele tiden og "tar" folk i følge deg, så hvorfor tar han ikke meg for dette?

 

Islam er bare vissvass påstander som ingen klarer å tro på uten tvang, så det er ikke så rart at muslimer spenner på seg bombe beltene i et forsøk på å tvinge alle til å tro på sprøytet... Men de vil bli klokere, for en vakker dag svarer vi.... Bare vent å se, for da skal du få oppleve et ekte norskt jordskjelv som kun går ut over muslimer...

 

Fabricati diem, fortes fortuna adiuvat!!! Habetis bona deum

Gud utsetter straff for enkelte folk til en bestemt tid, Gud har selv sagt det.

Det vil si at når den dagen kommer er den ingen flere kjanser. du har kjeanser sålenge du er i livet. men det nytter ikke når Izraeel (The Angle of death) kommer til deg.

Du tolker sikkert dette som latterlig & verdiløst. men jeg ser ikke for meg andre måter å forklare deg på så du forstår det. noen er blinde & døve for sannhet. det skjer når dem bedømmer Gud for noe Gud ikke er. da låser Gud deres hjerter. det er fullt mulig å spørre om tilgivelse som sagt.

Gud bestemmer selv hvem som skal bli tilgitt.

 

Ikke hast med å spørre Gud om å straffe deg. det har folk gjort før da sendebudene kom. om du leser selv finner du fort ut hva som skjedde med dem.

 

001 Når jorden rystes i det store jordskjelv,

 

002 og velter opp det som hviler i den,

 

003 og menneskene vil si: «Hva går det av den?»

 

004 På denne dag vil den fortelle sin beretning,

 

005 for Herren har inspirert den.

 

006 På denne dag vil menneskene stige frem i skarer, for å bli vist sine gjerninger.

 

007 Og den som har gjort et støvfnuggs vekt av godt, skal se det.

 

008 Og den som har gjort et støvfnuggs vekt av ondt, skal se det.

Lenke til kommentar

Gud utsetter straff for enkelte folk til en bestemt tid, Gud har selv sagt det...

...Gud bestemmer selv hvem som skal bli tilgitt.

Hvis Allah tilga Muhammed for sin pedofili så kommer han saktens meg utvilsomt til å tilgi oss også uten problem. Det er bare å ta det med ro folkens, ingen grunn til frykt.

Endret av O3K
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke hast med å spørre Gud om å straffe deg. det har folk gjort før da sendebudene kom. om du leser selv finner du fort ut hva som skjedde med dem.

Slapp av da! Disse gutta har spotta guden din siden 80'tallet, og de har kun oppnådd suksess!

 

http://www.youtube.com/watch?v=wii2UubFx2A

 

Destruction - Curse The Gods (1986)

 

Allah, Buddha, Jesus Christ

Whatever your god may be

Forget those idols let me tell you

They're tales of morbid brains

 

Everybody thinks he's right

That his gods are the only truth

Fanatic faith, fanatic deeds

Join my religion or die

 

Jews killed jesus, christs slaughtered jews

Millions die for their faith

Each religion prays that killing is a sin

How stupid logic can be

 

Curse the gods

Too many people have died

Curse the gods

That fools have died for a lie

 

Beware of those fools that keep telling you

God loves you, for you his son died

Fuck them- believe in yourself

Gods reality is just a lie

 

Curse the gods

Too many people have died

Curse the gods

That fools have died for a lie

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nytteløst å stille muslimer kritiske spørsmål. Uansett hvor god argumentasjonen imot Islam er, så vil de gjøre alt for å rettferdigjøre sitt svar. Ta det med Aisha og Muhammmed som et eksempel. For muslimer er det liksom greit så lenge profeten gjorde det og at det var en del av tradisjonen i Arabia, noe som foregår ennå så klart.

 

sant (+)

Det spiller 0 rolle for oss. det er helelr ikke hovedpoenget med Islam.

Men det er jo Ateistforum så de fleste her vil ha noe å snakke om for å prøve å mislede andre fra å få informasjon. trist at dem som har lite kunskap stoler på dem så blindt uten å faktisk tenke over at de kan lese & bestemme seg selv ang hva de vil... vi er ikke her for å sloss heller, så hvorfor ikke lære selv?

Ikke det? Skal liksom ikke en budringer fra GUD kunne vite bedre enn å gifte seg med et barn?? En som er budbringer av den allmektige Gud som vet å skille mellom rett og galt. Muhammed sa det var en synd å begrave spedbarn levende i ørkenen, men giftemål med småjenter var ikke et problem i det hele tatt! Hadde jeg vært en muslim ville akkurat dette vært noe som ville gjort meg svært sjokkert og trist!

 

Å ha sex med småjenter på 9 år, var heller ikke problematisk for Muhammed, bare så det er klart.

Det stod ikke at han hadde "sex" med 9 år gammel Jente. det stod at han gifta seg med henne.

Det er forbudt med sex uten ekteskap. Både Aisha og ham var fornøyde , så hvorfor skal dere stikke nesa deres kort inn på? Vil det si at du vil forandre historien? eller stoppe Islam / Muslimer fra å tilbe Gud alene ? det er så irriterende!

 

Har du ikke lest Koranen? Du tror at et barn på 9 år er fornøyd med å ha sex med en gammel gubbe? Du tror virkelig at et barn på 9 år er istand til å nekte?

 

1a. "Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old." Bukhari vol.5 book 58 ch.43 no.236 p.153

 

Hvis dette ikke er tydelig nok for deg, så kanskje dette gjør det tydligere?

 

3a. "(2116) 'A'ishah said : The Apostle of Allah (may peace be upon him) married me when I was seven years old. The narrator Sulaiman said : Or six years. He had intercourse with me when I was nine years old." Sunan Abu Dawud vol.2 book 5 ch.700 no.2116 p.569

 

Du har nå noen få enkle valg:

a) Innrømme at Muhammed(FVMH) var pedofil.

b) Koranen tar feil.

c) Du kan velge å kalle Aisha for en løgner.

 

Hva blir det til?

 

Muslimer er pedofiler, fornøyd nå? :)

 

Muslimer er ikke pedofile, men de holder tydligvis pedofile hellige og går til det skritt å drepe, bombe, kaste brannbomber om noen skulle våge å hinte til at denne "profeten" deres var en skammelig type, som ikke fortjener noen tilbeldelse eller respekt.

 

Jeg fikk fortsatt ikke noe svar på spørsmålene jeg stilte deg, men du må kanskje høre med Imamen din, for å finne ut hva du skal tro? Du har kanskje ikke evnen til å finne ut det selv?

 

Red.: Forøvrig lurer jeg også på hvorfor du sier at det ikke står i Koranen at Muhammed hadde sex med Aisha da hun var 9 år, når det tydelig står i Koranen flere plasser.

 

Ja, det må være vanskelig at slike ateistjævler kjenner din hellige bok bedre enn du er, men du kan kanskje vurdere at det er nettopp derfor mange ikke tilber akkurat din gud.

Endret av NikkaYoichi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Har du ikke lest Koranen? Du tror at et barn på 9 år er fornøyd med å ha sex med en gammel gubbe? Du tror virkelig at et barn på 9 år er istand til å nekte?

 

1a. "Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old." Bukhari vol.5 book 58 ch.43 no.236 p.153

 

Hvis dette ikke er tydelig nok for deg, så kanskje dette gjør det tydligere?

 

3a. "(2116) 'A'ishah said : The Apostle of Allah (may peace be upon him) married me when I was seven years old. The narrator Sulaiman said : Or six years. He had intercourse with me when I was nine years old." Sunan Abu Dawud vol.2 book 5 ch.700 no.2116 p.569

 

Du har nå noen få enkle valg:

a) Innrømme at Muhammed(FVMH) var pedofil.

b) Koranen tar feil.

c) Du kan velge å kalle Aisha for en løgner.

 

Hva blir det til?

 

Jeg vil gjerne ha et skikkelig svar på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nytteløst å stille muslimer kritiske spørsmål. Uansett hvor god argumentasjonen imot Islam er, så vil de gjøre alt for å rettferdigjøre sitt svar. Ta det med Aisha og Muhammmed som et eksempel. For muslimer er det liksom greit så lenge profeten gjorde det og at det var en del av tradisjonen i Arabia, noe som foregår ennå så klart.

 

sant (+)

Det spiller 0 rolle for oss. det er helelr ikke hovedpoenget med Islam.

Men det er jo Ateistforum så de fleste her vil ha noe å snakke om for å prøve å mislede andre fra å få informasjon. trist at dem som har lite kunskap stoler på dem så blindt uten å faktisk tenke over at de kan lese & bestemme seg selv ang hva de vil... vi er ikke her for å sloss heller, så hvorfor ikke lære selv?

Ikke det? Skal liksom ikke en budringer fra GUD kunne vite bedre enn å gifte seg med et barn?? En som er budbringer av den allmektige Gud som vet å skille mellom rett og galt. Muhammed sa det var en synd å begrave spedbarn levende i ørkenen, men giftemål med småjenter var ikke et problem i det hele tatt! Hadde jeg vært en muslim ville akkurat dette vært noe som ville gjort meg svært sjokkert og trist!

 

Å ha sex med småjenter på 9 år, var heller ikke problematisk for Muhammed, bare så det er klart.

Det stod ikke at han hadde "sex" med 9 år gammel Jente. det stod at han gifta seg med henne.

Det er forbudt med sex uten ekteskap. Både Aisha og ham var fornøyde , så hvorfor skal dere stikke nesa deres kort inn på? Vil det si at du vil forandre historien? eller stoppe Islam / Muslimer fra å tilbe Gud alene ? det er så irriterende!

 

Har du ikke lest Koranen? Du tror at et barn på 9 år er fornøyd med å ha sex med en gammel gubbe? Du tror virkelig at et barn på 9 år er istand til å nekte?

 

1a. "Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old." Bukhari vol.5 book 58 ch.43 no.236 p.153

 

Hvis dette ikke er tydelig nok for deg, så kanskje dette gjør det tydligere?

 

3a. "(2116) 'A'ishah said : The Apostle of Allah (may peace be upon him) married me when I was seven years old. The narrator Sulaiman said : Or six years. He had intercourse with me when I was nine years old." Sunan Abu Dawud vol.2 book 5 ch.700 no.2116 p.569

 

Du har nå noen få enkle valg:

a) Innrømme at Muhammed(FVMH) var pedofil.

b) Koranen tar feil.

c) Du kan velge å kalle Aisha for en løgner.

 

Hva blir det til?

 

Muslimer er pedofiler, fornøyd nå? :)

 

Muslimer er ikke pedofile, men de holder tydligvis pedofile hellige og går til det skritt å drepe, bombe, kaste brannbomber om noen skulle våge å hinte til at denne "profeten" deres var en skammelig type, som ikke fortjener noen tilbeldelse eller respekt.

 

Jeg fikk fortsatt ikke noe svar på spørsmålene jeg stilte deg, men du må kanskje høre med Imamen din, for å finne ut hva du skal tro? Du har kanskje ikke evnen til å finne ut det selv?

 

Red.: Forøvrig lurer jeg også på hvorfor du sier at det ikke står i Koranen at Muhammed hadde sex med Aisha da hun var 9 år, når det tydelig står i Koranen flere plasser.

 

Ja, det må være vanskelig at slike ateistjævler kjenner din hellige bok bedre enn du er, men du kan kanskje vurdere at det er nettopp derfor mange ikke tilber akkurat din gud.

 

Bare sier studer islam jeg...

Fjern alle de media tankene fra hode, det er moderne tanker... gifte alder på 9 år var helt vanlig den tiden. Glem ikke at Khadija (hans første hustru) var 20 år eldre enn ham. slder spilte ingen rolle der så lenge begge er fornøyde med situasjonen.

Det hjelper ikke å snakke negativt om en profet folk har fulgt i 1400 år. din energi forbruk på det vil være som hvis en maur prøver å rase ned et stort hus.

 

Jeg kan aldri overbeside deg om du ikke blir overbevist på det du leser selv.

Lenke til kommentar

En litt drøy metafor, men i dagens form vil jeg betegne dem som skadedyr. De har har innvadert huset og har begynt å gnage i veggene.. og hvis de blir mange nok, så står hele huset i fare for falle sammen. Dog, det er lite hensiktsmessig å spraye de, så man får heller prøve å uskadeliggjøre dem ved å angripe ideologien som driver dem.

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener, men man må veie sine ord i slike debatter. Pluttselig vendes dine ord mot deg, og du fremstilles som noe du ikke er. Det er fort gjort og kan unngås hvis man bare tenker seg litt om før man skriver.

 

Muslimer er ikke skadedyr. Slik retorikk brukes av muslimer om jøder og vantro. Det er ikke vårt bord.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

En litt drøy metafor, men i dagens form vil jeg betegne dem som skadedyr. De har har innvadert huset og har begynt å gnage i veggene.. og hvis de blir mange nok, så står hele huset i fare for falle sammen. Dog, det er lite hensiktsmessig å spraye de, så man får heller prøve å uskadeliggjøre dem ved å angripe ideologien som driver dem.

Det er islam som gjør at dem faktisk er uskadlige. det er kun dem som ikke bryr seg om Islam så mye som lager fare her.

Ved å angripe Islam? da ville det bli mye værre isåfall. Det er 0 problemer for Gud å gjøre Norge til Japan 2 , 5 min så er alt nede... siden du har det så bra så mener jeg at du skal ta vare på det istedet for å sette det i fare.

Lenke til kommentar

Det er islam som gjør at dem faktisk er uskadlige. det er kun dem som ikke bryr seg om Islam så mye som lager fare her.

Ved å angripe Islam? da ville det bli mye værre isåfall. Det er 0 problemer for Gud å gjøre Norge til Japan 2 , 5 min så er alt nede... siden du har det så bra så mener jeg at du skal ta vare på det istedet for å sette det i fare.

Nå har vi vært hedninger her i Norge siden siste istid, det vil si godt over 10'000 år uten at vi har brydd oss om guden din. Hvorfor skal vi bry oss nå?

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo det dere kaller Muslimer, "Skadedyr" Jeg aner ikke hva en skader når en sier kom , la oss tilbe Gud som skapte oss.

 

Islam er misforstått av mange da Islams fiender tok imot nytt vane ved å kalle dem for muslimer , gå ut , gjøre dårlige gjerninger for islams navn.

De kloke vil studere islam selv. dem er desverre veldig få... de fleste vil følge aviser & media.

Lenke til kommentar

Det er jo det dere kaller Muslimer, "Skadedyr" Jeg aner ikke hva en skader når en sier kom , la oss tilbe Gud som skapte oss.

 

Islam er misforstått av mange da Islams fiender tok imot nytt vane ved å kalle dem for muslimer , gå ut , gjøre dårlige gjerninger for islams navn.

De kloke vil studere islam selv. dem er desverre veldig få... de fleste vil følge aviser & media.

I Norge har vi den friheten som gjør at du kan tro på din gud og leve her i frihet. I Norge vil du aldri bli dømt til å få hendene dine avkappet, eller dømt til døden eller å bli pisket. I Norge kan du tegne hva du vil uten å få dødstrusler mot deg. Du har frihet til å ha en av samme kjønn som kjæreste hvis du ønsker det. Du har frihet til å si hva du vil om politikk og religion. Du diskuterer her idag fordi vi har denne friheten. Muslimer flykter til Norge, fordi vi har frihet, mens mange muslimer lever under strenge kår. Mange muslimer har ikke lov til å velge selv om de vil være muslimer, fordi det er forbudt for dem å skifte religion. I Norge kan du skifte religion så mye du ønsker.

 

Dette er bare få eksempler på hva islam vil ødelegge. Friheten vi har. Friheten som gjør at du kan leve her. Hvis vi skulle vært like barbareriske som for eksempel islam vil at muslimer skal være, så hadde du ikke hatt lov til å leve her. Og om du snek deg inn i landet, ville du blitt drept.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

"Skadedyr"-kommentaren får jeg ta på egen kappe, så det blir feil å si at "dere kaller muslimer (...)". Men uansett, la meg pressisere, jeg sier ikke at hver enkelt muslim er et "skadedyr", men måten Islamisme holder på å ta over Europa kan sammenlignes med skadedyr som ødelegger et hus.

Lenke til kommentar

Det er 0 problemer for Gud å gjøre Norge til Japan 2

5 min så er alt nede...

Befolkningen i Japan var 126 804 433 før Tsunamien, og det er bekreftet 8450 døde så langt.

Det er ca. 0,006%. Japan ligger midt i et tett nettverk av tektoniske plater, og ligger over flere plategrenser. Mens her i Norge må man helt til Island for å finne nærmeste plategrense.

Dessuten er ikke hele Japan nede, så hvorfor skulle alt bli nede i Norge?

Og hvis det skal ta kun 5 minutter så må den bølgen bevege seg så raskt at det grenser til det absurde. I tillegg har ikke Norge noen kommersielle atomkraftverk ved kysten.

 

Vi har ingenting å frykte av guden din.

Endret av O3K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...