Gå til innhold

Mohammed karikaturene


Mohmmed karikaturene?  

174 stemmer

  1. 1. Var det riktig å tegne Mohammed tegningen?

    • Ja, selvfølgelig. det er jo ytringsfrihet...
      155
    • Nei, et sted går grensen. Noe må kunne holdes "uberørt"...
      13
    • Vet ikke, egentlig kan folk gjøre hva de vil så lenge jeg ikke blir berørt.
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

teksten der er svært dårlig sammensatt btw. det er flaut du påstår at det er fra Gud.

Det er bare du som er dårlig Norsk.

:innocent:

 

O3K:

Jeg lærer, men du bør også inrømme at din Norsk er like dårlig.

Jo jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke du ser mitt poenget.

ikke-troende?

Endret av peace2
Lenke til kommentar

teksten der er svært dårlig sammensatt btw. det er flaut du påstår at det er fra Gud. men du får tro hva du vil , jeg har sendt deg mitt. og du har sendt ditt , Jeg står for mitt & er selv vitne til at det er sant.

Den eldre Edda regnes som en av Norges største kulturskatter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg hang

i det vindkalde tre

ni hele netter,

med odd såret,

til Odin gitt,

sjøl gitt til meg sjøl,

i det treet

som ingen vet

av hvilke røtter det rant.

Er ikke det direkte latterlig å si at Gud skaperen av universet "Hang i treet" ?er det virklig det du tror er Gud? btw , du kan seff tro på hva du vil

 

det vil jo ikke forandre virkligheten noe

 

025 Måtte de på oppstandelsens dag få bære sin fulle byrde, og en del av deres som de har ført vill i sin uvitenhet! Ille er det de bærer!

 

026 De som levde før dem, smidde sine renker, men Gud angrep deres byggverk fra grunnen av. Taket falt ned over dem, og straffedommen kom over dem fra et hold de ikke tenkte seg.

 

027 Så vil Han på dommens dag gjøre dem til skamme, idet Han sier: «Hvor er mine medguder, som dere laget strid om?» De som har fått innsikt, sier: «I dag overgår skam og ulykke de vantro,

les mer lengre opp

 

(sitatene)

Lenke til kommentar

Jeg lærer, men du bør også inrømme at din Norsk er like dårlig.

Jo jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke du ser mitt poenget.

ikke-troende?

I see what you did there post-166353-0-48175300-1301685498_thumb.png

 

Skrev "poenget mitt" først, men bestemte meg for å endre det til "mitt poeng" i siste liten.

Endret av O3K
Lenke til kommentar
Det sier seg selv

Nei det gjør det ikke. Hva slags "argument" tror du det er du kommer med?

Tror du virkelig at "det sier seg selv" får noen som helst til å tenke: "Å ja, når du sier det på DEN måten"?

 

Hvorfor er det latterlig at Odin skulle befinne seg i et tre?

Kan du forklare selv i detalj? For et par koranvers forklarer ingenting.

Endret av O3K
Lenke til kommentar

Jeg mener at det er alvorlig at en går rundt å dreper folk , jeg mener at han bør stoppes før han dreper fler, om det er alvorlig JA!

Hva synes du om muslimer som dreper mennesker fordi de har sluttet å tro på guden din?

 

Kan jeg drepe de som slutter å tro på gudene mine?

Gud er en

Ny rekord i dårlig svar uten mening..

 

i-like-turtles.jpg

 

Ingen andre her tror på det våset du serverer oss, og du svarer ikke på spørsmålene. Du peker bare på den syke boken din og sier at det er slik fordi boken din sier at det er slik. Det er galt å drepe mennesker - UANSETT om den pedofile profeten din drev det eller ikke (les: Banu Qurayza).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke det direkte latterlig å si at Gud skaperen av universet "Hang i treet" ?er det virklig det du tror er Gud? btw , du kan seff tro på hva du vil

 

det vil jo ikke forandre virkligheten noe

Hva du tror om din gud eller hva jeg tror om mine guder forandrer ikke virkeligheten.

 

Du har lov til å synes at mine guder er latterlige dersom du synes det. Alle har lov til å synes at guder er latterlige.

 

Hvis du lurer på spesifikke ting om guden Odin så kan vi diskutere det et annet sted. Veldig mye spennende om den guden, og Odin er faktisk eldre, har flere navn og vet mer enn Allah.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke det direkte latterlig å si at Gud skaperen av universet "Hang i treet" ?er det virklig det du tror er Gud? btw , du kan seff tro på hva du vil

 

det vil jo ikke forandre virkligheten noe

Hva du tror om din gud eller hva jeg tror om mine guder forandrer ikke virkeligheten.

 

Du har lov til å synes at mine guder er latterlige dersom du synes det. Alle har lov til å synes at guder er latterlige.

 

Hvis du lurer på spesifikke ting om guden Odin så kan vi diskutere det et annet sted. Veldig mye spennende om den guden, og Odin er faktisk eldre, har flere navn og vet mer enn Allah.

 

Odin er faktisk eldre, har flere navn og vet mer enn Allah.

Det er urettferdig at du setter allianser til Gud og påstår at de er eldre når Gud er den første & siste.

De som gjør sånn kommer ikke gjennom med det i dommedagen da de blir spurt hvor er aliansene mine , la dem redde dere! , merk , jeg sier ikke DU, for jeg aner ikke hva edin fremtid blir for kun Gud vet. men jeg sa "De som gjør det" og dør slik.

 

Og ærligtalt når jeg snakker med deg så ønsker jeg det gode for deg & dine, mens du/dine ønsker meg det dårlige. er mange eksempler på det.

Endret av peace2
Lenke til kommentar
Og ærligtalt når jeg snakker med deg så ønsker jeg det gode for deg & dine, mens du/dine ønsker meg det dårlige.

Ja for når du kaller Abigor terrorist så uttrykker du vel din uendelige kjærlighet for ham som medmenneske?

 

Jeg har ikke nevnt ordet kjærlighet her.

Jeg sa bare at det jeg sier er faktisk til fordel for ham & sine i sitt nesteliv. mens det han vil at jeg skal bli ikke er for mitt fordel i nesteliv.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt ordet kjærlighet her.

Jeg sa bare at det jeg sier er faktisk til fordel for ham & sine i sitt nesteliv. mens det han vil at jeg skal bli ikke er for mitt fordel i nesteliv.

Dersom jeg vil bli muslim, så finner jeg ut at det var det dårlig valg, så slutter jeg å tro på Allah og tror på mine gamle guder i stedenfor, hva skjer da? Skal jeg få straff av muslimer?

 

Det er viktig å vite! Har man angrerett?

 

Her har du en kul film:

http://www.youtube.com/watch?v=MV5w262XvCU

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Og ærligtalt når jeg snakker med deg så ønsker jeg det gode for deg & dine, mens du/dine ønsker meg det dårlige.

Ja for når du kaller Abigor terrorist så uttrykker du vel din uendelige kjærlighet for ham som medmenneske?

 

Jeg har ikke nevnt ordet kjærlighet her.

Jeg sa bare at det jeg sier er faktisk til fordel for ham & sine i sitt nesteliv. mens det han vil at jeg skal bli ikke er for mitt fordel i nesteliv.

Du sa at du ønsker det gode for en person som du anser som en terrorist.

Da er det noe som ikke henger helt på greip.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10083608

 

De hersens radikale innavlede muslimene har nå drept sju FN-ansatte (hvorav en var norsk) på begrunnelse av at en tilfeldig pastor i USA brant EN kopi av koranen!

 

Jeg tror disse muslimene har et behov for å utøve vold, og venter bare på at noe skal komme opp et eller annet sted i verden, enten det er karikaturtegninger i Danmark eller koran-brenning i USA, slik at de kan ha noe å skylde på neste gang de tar menneskeliv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg tror disse muslimene har et behov for å utøve vold

 

Then, when the sacred months have passed, slay the idolaters wherever ye find them, and take them (captive), and besiege them, and prepare for them each ambush. But if they repent and establish worship and pay the poor-due, then leave their way free. Lo! Allah is Forgiving, Merciful.

 

http://quran.com/9/5

 

Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued.

 

http://quran.com/9/29

 

Lo! Allah hath bought from the believers their lives and their wealth because the Garden will be theirs: they shall fight in the way of Allah and shall slay and be slain. It is a promise which is binding on Him in the Torah and the Gospel and the Qur'an. Who fulfilleth His covenant better than Allah? Rejoice then in your bargain that ye have made, for that is the supreme triumph.

 

http://quran.com/9/111

 

 

Hvis man leser Muhammeds biografi, "The Life of Muhammed / Sirat Rasul Allah, av Ibn Ishaq" den første og mest autoritative bigrafien som alle andre biografier har brukt som utgangspunkt, så leser vi at Muhammed likviderte alle som fornærmet islam.

 

Her kan man lese om minst ett eksempel på dette, mordet på Abu Afak:

http://www.answering-islam.org/Silas/abu-afak.htm

 

Videre anbefaler jeg alle som orker å lese litt, å kjøpe Muhammeds biografi slik at man forstår hva denne pedofile ørkenrøveren faktisk bedrev, og hvorfor vi må motkjempe religionen hans med all vår kraft.

 

http://www.amazon.com/Life-Muhammad-I-Ishaq/dp/0196360331/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1301822152&sr=8-1

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...