Gå til innhold

Mohammed karikaturene


Mohmmed karikaturene?  

174 stemmer

  1. 1. Var det riktig å tegne Mohammed tegningen?

    • Ja, selvfølgelig. det er jo ytringsfrihet...
      155
    • Nei, et sted går grensen. Noe må kunne holdes "uberørt"...
      13
    • Vet ikke, egentlig kan folk gjøre hva de vil så lenge jeg ikke blir berørt.
      6


Anbefalte innlegg

Noen som så lørdagsrevyen igår da?

 

http://www.nrk.no/ne.../indeks/256899/

 

Handler om en 19-årig somalisk flyktning som lever i Norge. Han ble kidnappet som 17-åring og tvunget inn i terroristorganisasjonen Al-Shabaab. Etter at han forsøkte å flykte ble han dømt til spionasje og tyveri, og fikk den høyre hånden og foten kappet av! Noen dager etter amputasjonen, måtte de kutte benstumpen på nytt fordi foten ikke ble hugget høyt nok av første gangen! Etterpå ble den avkappete foten og hånden hengt opp i en lyktestolpe til skrekk og advarsel for andre!

 

En svensk dokumentar vist på NRK viser kvinners forhold i Afghanistan. Jenter helt ned i 10-års alderen blir solgt til gamle menn for geiter og eiendom. Mennene kan gjøre som absolutt hva de vil, og til og med drepe jentene. Derfor lever mange kvinner på flukt fordi de er redd for livet sitt eller å være en gjenstand i en fremmed persons besittelse.

 

Jeg er verdt 50 sauer:

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/722736/

 

Alt dette med tett tilknytning til Islam.

 

peace2 er jo for både avkapping av hender og dødsstraff for spioner. Heldigvis slapp gutten fra somalia å bøte med livet, men han må lære å skrive med venstre hånd og gå med protese. Både i Norge og Sverige er det mange somaliere som støtter Al-Shabaab og de sender penger og til og med somaliere som er norske statsborgere deltar i krig og terror i Somalia.

 

Mad world!

Endret av Abigor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som så lørdagsrevyen igår da?

 

http://www.nrk.no/ne.../indeks/256899/

 

Handler om en 19-årig somalisk flyktning som lever i Norge. Han ble kidnappet som 17-åring og tvunget inn i terroristorganisasjonen Al-Shabaab. Etter at han forsøkte å flykte ble han dømt til spionasje og tyveri, og fikk den høyre hånden og foten kappet av! Noen dager etter amputasjonen, måtte de kutte benstumpen på nytt fordi foten ikke ble hugget høyt nok av første gangen! Etterpå ble den avkappete foten og hånden hengt opp i en lyktestolpe til skrekk og advarsel for andre!

 

En svensk dokumentar vist på NRK viser kvinners forhold i Afghanistan. Jenter helt ned i 10-års alderen blir solgt til gamle menn for geiter og eiendom. Mennene kan gjøre som absolutt hva de vil, og til og med drepe jentene. Derfor lever mange kvinner på flukt fordi de er redd for livet sitt eller å være en gjenstand i en fremmed persons besittelse.

 

Jeg er verdt 50 sauer:

http://www.nrk.no/ne...v/klipp/722736/

 

Alt dette med tett tilknytning til Islam.

 

peace2 er jo for både avkapping av hender og dødsstraff for spioner. Heldigvis slapp gutten fra somalia å bøte med livet, men han må lære å skrive med venstre hånd og gå med protese. Både i Norge og Sverige er det mange somaliere som støtter Al-Shabaab og de sender penger og til og med somaliere som er norske statsborgere deltar i krig og terror i Somalia.

 

Mad world!

Jeg skal gi deg REN varsel , IKKE PUT ORD I MIN MUNN!.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Tar Abigor feil da? Er du ikke for amputasjon som straffemetode, slik det står beskrevet i den hellige koranen? Er du ikke også for dødsstraff av samme årsak?

 

Slik jeg ser det så har ikke noen puttet ord i munnen din, men heller gjentatt hva munnen din har sagt tidligere. Kanskje du ikke liker konsekvensen av dine tidligere ord, nå som det viser seg hva slaks konsekvenser disse ordene har i virkeligheten? Er du munafiq kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[aftenposten:...] Ali Hassan sier det rett ut: - Alle somaliere støtter Al-Shabab.[/b]

Joda, men er ikke den mer naturlig å tolke som "du er ikke ekte somalier om du ikke støtter Al-Shabab" enn "så godt som samtlige somaliere støtter Al-Shabab"? Av de somaliere jeg jobber sammen med eller underviser finner du alt fra godt integrerte ateister til folk som garantert har egen mappe hos PST, og basert på det meget magelfulle statistiske grunnlag vil jeg helle mot "alle ekte" tolkningen.

Lenke til kommentar

Riktig som du sier, det er ikke et bevis for at alle somaliere støtter al-shabab. Det var ikke meningen å fremstille det som en slik påstand. Det som er hensikten med å poste linken er å påpeke at det er en betydelig mengde somaliere som støtter al-shabab åpent, og en større gruppe som gjør det skjult. Det er slik jeg leser artikkelen. Dette er ikke det samme som å si at alle fra somalia er terrorister.

 

Jeg kan jo nevne at Ayan Hirsi Ali, ett av mine forbilder i kampen for frihet, kommer fra somalia.

Lenke til kommentar

peace2 er jo for både avkapping av hender og dødsstraff for spioner.

Jeg skal gi deg REN varsel , IKKE PUT ORD I MIN MUNN!.

Ingen har puttet ord i din munn, peace2.

Voks opp.

 

Det å få hånden kutta pga tyveri er bedre enn å dø med stjålte verdier da neste livs straff kan være mye hardere enn hånkutt. det er ikke sånn at håndkutt er deilig heller. ingen har sagt at det er det , men straff skal jo ikke være det...

 

Jo , det er fullt lovlig å eliminere noen dersom han i millitæret skulle støtte fienden.

blant annet ta livet av dem i sitt eget rekke. dem har da rett til å eliminere ham før han skaper kurropsjon ait?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

peace2 er jo for både avkapping av hender og dødsstraff for spioner.

Jeg skal gi deg REN varsel , IKKE PUT ORD I MIN MUNN!.

Ingen har puttet ord i din munn, peace2.

Voks opp.

 

Det å få hånden kutta pga tyveri er bedre enn å dø med stjålte verdier da neste livs straff kan være mye hardere enn hånkutt. det er ikke sånn at håndkutt er deilig heller. ingen har sagt at det er det , men straff skal jo ikke være det...

 

Jo , det er fullt lovlig å eliminere noen dersom han i millitæret skulle støtte fienden.

blant annet ta livet av dem i sitt eget rekke. dem har da rett til å eliminere ham før han skaper kurropsjon ait?

Det du er faktisk terrorist fordi du støtter blant annet Huggslangen. abigor & noen andre som støtter terroristen wafa sultan. dere støtter at phalastinske barn blir drept på Gazas gater. dere støtter mording av uskyldige & sivile!

Lenke til kommentar

Det du er faktisk terrorist fordi du støtter blant annet Huggslangen. abigor & noen andre som støtter terroristen wafa sultan. dere støtter at phalastinske barn blir drept på Gazas gater. dere støtter mording av uskyldige & sivile!

 

La meg gjette, fordi vi...

er så følelsesløs som alle de fleste andre jødene!

?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
abigor & noen andre som støtter terroristen wafa sultan. dere støtter at phalastinske barn blir drept på Gazas gater. dere støtter mording av uskyldige & sivile!

Hvor har jeg sagt at jeg støtter:

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

3) wafa sultan?

 

Hvorfor er Wafa Sultan en terrorist?

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

 

Støtter jeg kinas undertykking av sivile? Støtter jeg grusomhetene i Tibet også?

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forteller sannheten om hva islamister sier, anngående mål og motivasjon.

Jeg påpeker at koranen faktisk inneholder et budskap som kan støtte deres syn på religionen islam.

 

Derfor er jeg, i følge peace2, en terrorist.

 

 

Vær svært varsom når man kommuniserer med fanatiske muslimer. De har som regel helt andre definisjoner av ordene: rettferdighet, uskyldig og terrorist.

Jeg kan til eksempel nevne at både Hamas og Hizbollah har uttalt at det ikke finnes sivile uskyldige mennesker i Israel, av den årsak at alle israelere må tjenestegjøre i IDF på et tidspunkt i livet, og at alle derfor er potensielle militære mål.

 

Vi opererer ikke alle med de samme definisjonene. Vær på vakt. Still spørsmål. Aldri annta at en muslim har den samme betydningen av et ord som deg.

 

CAIR - Counsil of American Islamic Relations, den største muslimske paraplyorganisasjonen i USA, har flere ganger uttalt at de fordømmer terrorisme. På spørsmål om de fordømmer Hamas og Hizbollah svarer de: Vi fordømmer terrorisme uansett hvem som utfører den. Når reporteren påpeker at det ikke besvarte spørsmålet, og spør om de konkret fordømmer disse gruppene, så svarer CAIRs talsperson: Jeg registrerer at du ikke er fornøyd med svaret mitt. Intervjuet er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det du er faktisk terrorist fordi du støtter blant annet Huggslangen. abigor & noen andre som støtter terroristen wafa sultan. dere støtter at phalastinske barn blir drept på Gazas gater. dere støtter mording av uskyldige & sivile!

 

Jeg støtter ikke israel.

Jeg støtter et fritt palestina etter grensene fra 1967.

Jeg er motstander av Balfour-deklarasjonen av 1917.

Lenke til kommentar
abigor & noen andre som støtter terroristen wafa sultan. dere støtter at phalastinske barn blir drept på Gazas gater. dere støtter mording av uskyldige & sivile!

Hvor har jeg sagt at jeg støtter:

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

3) wafa sultan?

 

Hvorfor er Wafa Sultan en terrorist?

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

 

Støtter jeg kinas undertykking av sivile? Støtter jeg grusomhetene i Tibet også?

Det er nettopp slik du snakka om meg! BTW.

Men det jeg sa om deg i følge din metode å dømme på stemmer helt fint.

Du har støttet Wafa Sultan ( har ikke problemer å hente inn sitater av deg om henne)

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

Japp , hun støtter det, på TV intervju har hun sagt at det er greit at dem dør for det er det "dem har lyst på dem har lyst å komme til paradis så la dem gå dit fortere"

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

Du støtter å amputere hender. Du støtter henrettelse og drap

 

Dette er barbariske avstraffningsmetoder som både du og terrorgrupper finner støtte for i Islam.

 

Ellers beklager jeg om du trodde det var noen annen sammenligning eller at jeg mente det var andre likheter.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

Du støtter å amputere hender. Du støtter henrettelse og drap

 

Dette er barbariske avstraffningsmetoder som både du og terrorgrupper finner støtte for i Islam.

 

Ellers beklager jeg om du trodde det var noen annen sammenligning eller at jeg mente det var andre likheter.

 

Det er nettopp slik du snakka om meg! BTW.

Men det jeg sa om deg i følge din metode å dømme på stemmer helt fint.

Du har støttet Wafa Sultan ( har ikke problemer å hente inn sitater av deg om henne)

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

Japp , hun støtter det, på TV intervju har hun sagt at det er greit at dem dør for det er det "dem har lyst på dem har lyst å komme til paradis så la dem gå dit fortere"

 

Sitat

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

Lenke til kommentar

 

Det er nettopp slik du snakka om meg! BTW.

Men det jeg sa om deg i følge din metode å dømme på stemmer helt fint.

Du har støttet Wafa Sultan ( har ikke problemer å hente inn sitater av deg om henne)

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

Japp , hun støtter det, på TV intervju har hun sagt at det er greit at dem dør for det er det "dem har lyst på dem har lyst å komme til paradis så la dem gå dit fortere"

 

Sitat

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

For det første brukte jeg et klipp av Wafa Sultan, der jeg støttet det hun sa i det klippet. Det finnes ikke en person i hele verden som jeg støtter 100%. For det andre, jeg må ha en kilde på at hun støtter drap på uskyldige og sivile.

 

Problemet med Islam er at den skaper konflikter over store deler av verden, og resultatet ser vi på flyktningestrømmen til Norge.

 

Dersom alt jeg sier er så feil, så kan jeg gjøre alt veldig enkelt. Hvis du synes følgende fortjener straff, hvilken straff er riktig for:

 

1) Å bytte religion fra Islam til ateisme/ingen religion.

2) Å spotte Muhammad og Allah.

3) Grovt tyveri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nettopp slik du snakka om meg! BTW.

Men det jeg sa om deg i følge din metode å dømme på stemmer helt fint.

Du har støttet Wafa Sultan ( har ikke problemer å hente inn sitater av deg om henne)

 

1) drap på palestinske barn?

2) mord på uskyldige og sivile?

Japp , hun støtter det, på TV intervju har hun sagt at det er greit at dem dør for det er det "dem har lyst på dem har lyst å komme til paradis så la dem gå dit fortere"

 

Sitat

 

Hvorfor tar du den konflikten med til Norge? Jeg har aldri vært i Palestina eller Israel, jeg kjenner ingen personer fra noen av landene. Er det andre konflikter i verden du mener jeg er engasjert i?

Spørsmålet er kanskje hvorfor du tar den konflikten mellom somaleren og Elshabab til Norge. Har jeg vært hos Elshabab? har jeg Levd med dem ? kjenner jeg dem personlig? så hvorfor sier du at jeg støttet det at han hånd skulle bli kappet av? Like irriterende!

Du har over irritert meg pga dette. jeg setter strek for diskusjon med deg der.

For det første brukte jeg et klipp av Wafa Sultan, der jeg støttet det hun sa i det klippet. Det finnes ikke en person i hele verden som jeg støtter 100%. For det andre, jeg må ha en kilde på at hun støtter drap på uskyldige og sivile.

 

Problemet med Islam er at den skaper konflikter over store deler av verden, og resultatet ser vi på flyktningestrømmen til Norge.

 

Dersom alt jeg sier er så feil, så kan jeg gjøre alt veldig enkelt. Hvis du synes følgende fortjener straff, hvilken straff er riktig for:

 

1) Å bytte religion fra Islam til ateisme/ingen religion.

2) Å spotte Muhammad og Allah.

3) Grovt tyveri.

Jeg er ikke jeg som skal synse her. jeg synser ingenting. Jeg ser for meg flere relegion & velge mellom. & jeg har valgt relegionen til Gud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...