jQlle Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vist en er mann, og "blir" kvinne, men fortsatt liker kvinner. Er en da lesbisk? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei. Det går ikke an å skifte kjønn på grunn av at det er for mye som er forskjellig som for eksempel kroppsbygningen, så har jo kvinner vagina og livmor. Liker man fortsatt kvinner etter en slik liksom-operasjon så er man ikke lesbisk for det. Men det hadde vært utrolig rart. Urk.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Denne passe nok bedre under Seksualitet, så jeg flytter den. Jo, man kan "skifte" kjønn, ved hjelp av hormoner og kirugi. Det er ingen komplett forvandling, men gir deg en kropp som svarer til psyken. Fordi det er det det oftest dreier seg om, at man føler seg som kvinne i en mannskropp, og ønsker å skifte. Den slags operasjoner er risikable, jeg kjenner mennesker som er blitt ødelagt av dem. (Det er en drastisk rekonstruksjon av underlivet.) Og da er man vel rent psykisk (men ikke fysisk) tiltrukket av "samme" kjønn allerede før operasjonen. Man føle seg som kvinne, og liker kvinner. Og det er vel lesbisk godt nok. Rent juridisk derimot er man mann (eller dame) inntil man eventuelt får det rettslig endret. Så man kan være hererofil i lovens forstand, selv om man er homofil i tanker og følelser. Hvorvidt det er rart kommer an på øynene som ser. Men strengt tatt vedkommer det bare de involverte. Geir 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg lurer på hvordan en konstruert penis/vagina ser ut. Kan ikke tro det ser direkte pent ut... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg lurer på hvordan en konstruert penis/vagina ser ut. Kan ikke tro det ser direkte pent ut... Jeg husker jeg kom over en post på et sånt sykt nettsted hvor dette var vist. Helt tilfeldig altså.. ganske forstyrrende bilder fra operasjonen egentlig Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 ka jeg ska søke på for å finne sånt da tro? Ble nysgjerrig nå! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjenner flere som bytter kjønn og disse har byttet navn, fått hormoner, skal få operasjoner og nytt personnummer (er forskjell på nr etter kjønn). 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://ftm85.blogg.no/1296266143__lage_en_penis.html Blog til ei/en som har byttet kjønn. Viser bilder av kontruerte saker. Merkelig at noen gjør sånt med kroppen sin. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://ftm85.blogg.no/1296266143__lage_en_penis.html Blog til ei/en som har byttet kjønn. Viser bilder av kontruerte saker. Merkelig at noen gjør sånt med kroppen sin. Alldeles ikke syns jeg, men mange angrer senere i livet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 http://ftm85.blogg.no/1296266143__lage_en_penis.html Blog til ei/en som har byttet kjønn. Viser bilder av kontruerte saker. Merkelig at noen gjør sånt med kroppen sin. Det er bloggen til EN som har "bytte kjønn" (de som "bytter kjønn" vil heller si at de har gjennomgått kjønnsbekreftende operasjon). Jeg syns ikke det er merkelig i det hele tatt at de vil gjøre det de kan får å få riktig kropp (det er høy selvmordsrate på de som ikke få behandling!) Bare tenk deg om du våknet opp og penisen din var borte Alldeles ikke syns jeg, men mange angrer senere i livet. Det er svært få i Norge og resten av Europa som angre pga den gode utredningen som blir gjort i forkant. For å svare på TS sitt spørsmål: Ja, er med MTK (Mann-til-kvinne) og tiltrekkes kvinner så er man lesbisk Utrolig at folk fortsatt, i 2011, reagerer så sterkt på noe de ikke gidder å sette seg inn i... Postet av anonym: fd4cbea173ae3665cede3d2299571290 Postet av anonym: fd4cbea173ae3665cede3d2299571290 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg