Adrian Helberg Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei folkens, jeg har hatt et problem i den siste tiden. Jeg kjørte nemlig en test på http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Der ville jeg se om pcen kunne dra Homefront, da jeg fikk resultatet, viste Video minne bare 724,9 mb, mens en annen kompis av meg som har samme kort, har 3,7 gb. Det viser akkurat det samme resultatet på alle spill :/ Håper noen av dere har peiling, eller vært borti dette før. Takk! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ingen skjermkort som selges til vanlige forbrukere har 3.7Gb minne, kompisen din har kikket på feil verdi og gitt deg hvor mye minne han har på selve maskina. Skjermkortet ditt har sikkert 750MB eller 1GB. Lenke til kommentar
Adrian Helberg Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Ingen skjermkort som selges til vanlige forbrukere har 3.7Gb minne, kompisen din har kikket på feil verdi og gitt deg hvor mye minne han har på selve maskina. Skjermkortet ditt har sikkert 750MB eller 1GB. Jeg vet dette, 5970 har 2gb minne, men samtidig bruker det 1,7 gb fra ram. Men uansett, 724,9 er litt lite i forhold til 2 gb eller 2,7 gb Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er antageligvis snakk minnet systemet tildeler grafikk-kortet hvis det teoretisk sett skulle bli nødvendig med litt ekstra. Mitt Gtx570 med 1280Mb fremstår f.eks som et kort med 4Gb på "Can you run it?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå