JoeDefoe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hei. Jeg er på utkikk etter tips til hoteller rundt Oslofjorden. Vil ha hav utsikt og badekar på rommet. Gjerne et hotell med aktiviteter, eller et som ikke er alt for langt unna en by eller lignende. Så man har noe å gjøre på dagen og kvelden. Poenget med turen er bare å komme seg vekk en helg, og bare kan slappe av. Har ikke tenkt på pris enda, så alle forslag er velkomne. Tusen takk for alle svar Endret 1. mars 2011 av JoeDefoe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Høres ut som Holmsbu. Har riktignok ikke sjekket den selv. http://www.holmsbuspa.no/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Holmen fjordhotell er mitt beste tips her vil jeg tro. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Engø Gård. Ikke helt i vannkanten, men kompenserer på andre områder. (Les: mat.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Engø Gård. Ikke helt i vannkanten, men kompenserer på andre områder. (Les: mat.) Sant, men det er ikke billig der da. Har spist middag der en gang, fantastisk mat. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Holmen fjordhotell er mitt beste tips her vil jeg tro.Har vært der og det er vel det nærmeste man kommer danskebåten på land, da ville jeg heller valgt den ekte danskebåten. Badekar på rommet er det vel også dårlig med på Holmen Fjordhotell. Ellers ville jeg anbefalt en weekendtur til Tallinn. Det er kort og vanligvis billig å komme seg dit. I sentrum av byen var jeg på Kalev Spa. Aksess til spa var inkludert med rommet og jeg hadde også badekar på rommet. Rundt det store svømmebassenget er det masse forskjellige varianter av spyl, bobling og damp. I etasjen under kan man få alle mulige typer knaing og behandling, men ikke noen tvilsomme greier. Endret 3. mars 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå