Millennium Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg trenger en RAW converter til Photoshop CS3, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. På den forrige dataen min fikk jeg med RAW converter da jeg la inn Photoshop på dataen, og var veldig fornøyd med muligheten jeg fikk til redigering der før jeg åpnet bildet i PS. Jeg har funnet en converter(plug-in som gjør at PS støtter RAW-filer) på hjemmesidene til Adobe, men er dette bare en støtte for RAW-filer, eller er det en converter? Hadde vært veldig fint med litt opplysning om det Mener det er denne (eller tilsvarende) RAW converter'en jeg hadde tidligere! Endret 1. mars 2011 av OHof Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg ser av din info at du har Canon. Jeg bruker RAW converter som følger med som software. Den er helt ypperlig DPP (Digital Photo Professional), behandler deretter litt i en gammel PS7.0 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 PS inneholder en RAW-converter - "ACR" - Adobe Camera RAW. Men - den støtter ikke så nye kameraer - så skal du ha nyere versjon av CS eller bruke den gratis DNG-converteren. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Den jeg lastet ned fra Adobe var akkurat den jeg så etter, så nå har jeg fått lagt det inn Var litt rask med å poste tråden (ville bare se om noen rakk å si noe annet før jeg gikk til IT) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå