salamishit Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Heisann En kamerat av meg skal ha ny pc, den skal koste maks 9000kr og han må ha med skjerm og OS. Han skal bygge den selv og den skal brukes til gaming og noe video/bilde redigering. Kom med innspill folkens. Takk til dere som gidder å svare. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145 eller noe tilsvarende oppsett. Nå er jo sandy brigde en del bedre, men hvis du må handle nå, så er sikkert komplett maskinen fin. Med windows 7 lisens, blir denne litt over budsjettet, men går jo ann å se etter tilsvarende oppsett på netshop eller multicom. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Trenger ikke å handle nå, kan vente litt hvis det kommer noe bedre senere. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sandy bridge hovedkortene er snart tilbake i butikkene (muligens månedskifte mars / april) vil anbefale å vente til da. Til sommeren/høsten kommer AMDs Bulldozer og Intels Ivy Bridge) (men dette blir kanskje for lenge å vente eventuellt og litt over budsjett.) Så jeg anbefaler å gå for ett Sandy Bridge oppsett Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Dette kom seg på ca 3-400kr over budsjett med frakt. Nå vet jeg ikke hvilke spill som er aktuelle, men dette skjermkortet kjører det meste, inkl. de nyeste spillene. Her må du som sagt vente på hovedkortet som skal være på lager om ikke så alt for lenge, men det vil definitivt være verdt det hvis det er litt halvtung spilling inne i bildet. Hvis det er snakk om mindre krevende spill så gå for et HD6850 el. Endret 1. mars 2011 av Komakino Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bump, Mats er en dritt! TROLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLL!!! TRY TO KICK ME!!!! YOU CANT!!! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Bump, Mats er en dritt! TROLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLL!!! TRY TO KICK ME!!!! YOU CANT!!! Fuck deg lille dretunge Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Ser oppsettet til Komakino greit ut? vil ha noen andre meninger. Lenke til kommentar
Pid0s Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Oppsettet til Komakino ser konge ut, men personlig hadde jeg droppet å kjøpe OS og heller lastet det ned for å spare penger til bedre deler, men det er opp til deg Alternativt oppsett: (det jeg ville valgt) Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Oppsettet til Komakino ser konge ut, men personlig hadde jeg droppet å kjøpe OS og heller lastet det ned for å spare penger til bedre deler, men det er opp til deg Fyyy skam seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå