iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvis man er så stressa for graviditet og ikke har kondom i nærheten så spenner menneskelig seksualdrift over flere aktiviteter enn å bare stikke tiss... 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kanskje man ikke er like stressa over det i gjerningsøyeblikket Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da er du ikke stressa nok og det er heller ikke "synd" på deg... Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 jeg har ikke påstått det er synd på TS heller :> Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Det er lurt å ta en test likevel, ettersom en del opplever å blø tilnærmet normalt også i graviditeten. det er ikke nødvendig, for hu pleier å få litt vondt i magen når hun har mensen, og det har hun også fått. så dette er mensen, eod Når man ikke har kondom da vettu vi hadde ikke kondom nei, og jeg vet jeg ikke skulle tatt sjansen, men har heller ikke sagt at det var "synd på meg" nå.. personlig synes jeg uansett kondom er en skikkelig stemningsdemper, kanskje like så greit at jeg ikke driver med one night stands da det synes jeg også, når man skal dra frem en pakke med kondomer og begynne å fikle med det rett før man har fått en skikkelig stiv agurk, er en skikkelig sex-brems. faktisk så ille at jeg har måtte droppe det flere ganger fordi jeg fort får myk penis. men aldri mer, nå er det p-piller på gang, og jeg gleder meg stort til å kjøre på uten dong! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Gleder meg til ikke-hormonbaserte p-piller til menn, jeg. Forhåpentligvis vil man kunne ta disse bare et par ganger i måneden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 det er ikke nødvendig, for hu pleier å få litt vondt i magen når hun har mensen, og det har hun også fått. så dette er mensen, eod Og du kan ikke få litt smerter i magen rundt festing heller?... det synes jeg også, når man skal dra frem en pakke med kondomer og begynne å fikle med det rett før man har fått en skikkelig stiv agurk, er en skikkelig sex-brems. faktisk så ille at jeg har måtte droppe det flere ganger fordi jeg fort får myk penis. men aldri mer, nå er det p-piller på gang, og jeg gleder meg stort til å kjøre på uten dong! Hva med å vente til du har fått en skikkelig stiv agurk? Gud for et kallenavn forresten... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Gleder meg til ikke-hormonbaserte p-piller til menn, jeg. Forhåpentligvis vil man kunne ta disse bare et par ganger i måneden. er det noe som kommer etterhvert, mener du? det er ikke nødvendig, for hu pleier å få litt vondt i magen når hun har mensen, og det har hun også fått. så dette er mensen, eod Og du kan ikke få litt smerter i magen rundt festing heller?... det synes jeg også, når man skal dra frem en pakke med kondomer og begynne å fikle med det rett før man har fått en skikkelig stiv agurk, er en skikkelig sex-brems. faktisk så ille at jeg har måtte droppe det flere ganger fordi jeg fort får myk penis. men aldri mer, nå er det p-piller på gang, og jeg gleder meg stort til å kjøre på uten dong! Hva med å vente til du har fått en skikkelig stiv agurk? Gud for et kallenavn forresten... festing sier du? tror du må gi deg snart, hun har fått mensen, ikke noe annet. det at jeg kalte den en agurk var egentlig humoristisk ment, men det skjønte jo ikke du - og det er ikke så rart men ja, har alltid venta til jeg har fått den så stiv som mulig, men det har ikke hjulpet - kondomen ødelegger ereksjonen min, så jeg er glad jeg slipper det fremover.. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor ikke bare ta en test, så er dere sikre? Hun har da vel aldri hatt verken festeblødning eller vært gravid før, så det er ingen grunn til at dere skal vite nøyaktig hvordan hennes kropp blir når det skjer. Jeg kjenner folk som ikke har visst/skjønt/innsett at de var gravide før de våknet om natta med magesmerter og vannet var gått. Der har det også gått mye i "jeg har jo fått mensen", "jeg har bare lagt på meg litt", "det er bare menssmerter". Siden abort ikke er aktuelt i tilfelle graviditet, så er det vel ingen grunn til at hun skal la være å forsikre seg om at hun faktisk ikke er gravid, før hun stikker på fylla i kveld, for eksempel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor ikke bare ta en test, så er dere sikre? Hun har da vel aldri hatt verken festeblødning eller vært gravid før, så det er ingen grunn til at dere skal vite nøyaktig hvordan hennes kropp blir når det skjer. nei gidder ikke å stresse med test nå, er overbevist nok om at dette er mensen. hun fikk det cirka 3 dager senere enn forventet, og som iChristian sa så kan mensen bli forsinket av ørten forskjellige grunner, og festeblødninger kommer visstnok oftest noen dager før mensen, ikke etter. festeblødning var vel ikke så lenge heller? nå har hun hatt mensen 3 dager, og hun sier det føles som det alltid har gjort.. hun blør mye, og det er typisk mensen-blod. why worry? Siden abort ikke er aktuelt i tilfelle graviditet, så er det vel ingen grunn til at hun skal la være å forsikre seg om at hun faktisk ikke er gravid, før hun stikker på fylla i kveld, for eksempel. ser ikke poenget, hun drar aldri på "fylla" og uansett, er hun gravid så er hun gravid, ikke noe å gjøre med siden (som du sa) abort er uaktuellt for hu. men hun er ikke gravid, og takk Gud for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå