Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor stor sannsynlighet er det for at dama er gravid nå?

Anbefalte innlegg

heisann!

skal gjøre dette så kort som mulig. vi har ikke hatt noen prevansjon siden hennes forrige periode, men har hatt svært lite sex. eneste gangen vi har hatt en 'ordentlig omgang' var noen dager etter menstruasjonen, på dag 2-4 etterpå - husker ikke helt, men jeg hoppa av svingen i god tid før den endelige utløsningen.

etter det hadde vi ikke sex på en god stund, bare mye kosing og tafsing.. dama skulle mest logisk sett hatt mensen natt til lørdag, søndag eller mandag. iløpet av forrige uke (tirsdag, onsdag eller torsdag) hadde vi noen intime stunder i senga, og jeg valgte desverre å stikke den inn ett par ganger, rolig og pent.

det skjedde tre dager, den ene gangen stakk jeg den inn og lot den være noen sekunder før jeg tok den ut igjen, den andre dagen gjorde jeg det samme, men den tredje gangen stakk jeg den inn og ut kanskje 5-6 ganger.. nå er det tirsdag morgen og hu har ennå ikke fått mensen - har jeg grunn til bekymring, egentlig??

takk, mvh bekymret gutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

føler liksom ikke at det er no vits å fundere, fordi dama er imot abort, og er hun gravid så er hun gravid. jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg noe mer, og heller ta ting som det kommer. men jeg håper fortsatt inderlig at hun ikke er gravid. nå har det gått tre dager over, skal gi tilbakemelding når hun får mensen. ;)

Lenke til kommentar

Skulle ha tatt angrepille med en gang etter dere hadde dere uten prevansjon. Det er ikke det samme som abort, siden denne pilla hindrer graviditeten i å starte. Det er derfor man bare har et par dager på å bruke disse. Når selve graviditeten har startet, funker de ikke lengre.

Tror jeg da. Men nå er jo dette for sent uansett :p.

Ta en graviditetstest og få det ut av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...