AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 heisann! skal gjøre dette så kort som mulig. vi har ikke hatt noen prevansjon siden hennes forrige periode, men har hatt svært lite sex. eneste gangen vi har hatt en 'ordentlig omgang' var noen dager etter menstruasjonen, på dag 2-4 etterpå - husker ikke helt, men jeg hoppa av svingen i god tid før den endelige utløsningen. etter det hadde vi ikke sex på en god stund, bare mye kosing og tafsing.. dama skulle mest logisk sett hatt mensen natt til lørdag, søndag eller mandag. iløpet av forrige uke (tirsdag, onsdag eller torsdag) hadde vi noen intime stunder i senga, og jeg valgte desverre å stikke den inn ett par ganger, rolig og pent. det skjedde tre dager, den ene gangen stakk jeg den inn og lot den være noen sekunder før jeg tok den ut igjen, den andre dagen gjorde jeg det samme, men den tredje gangen stakk jeg den inn og ut kanskje 5-6 ganger.. nå er det tirsdag morgen og hu har ennå ikke fått mensen - har jeg grunn til bekymring, egentlig?? takk, mvh bekymret gutt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke enda, mensen kan være forsinket av ørten forskjellige grunner. Men hvis du er så bekymret så burde du ikke risikert det i utgangspunktet... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 hei igjen og takk for svar christian. men det jeg egentlig lurte på var hvor stor sannsynelighet det er? vet det er liten sannsynelighet egentlig, men utifra den detaljerte beskrivelsen min - hvor stor sjanse er det? liten, svært liten, ekstremt liten? takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er umulig å si, men jeg ville satset på liten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Be afraid, be very afraid. Du trenger ikke komme i henne for å gjøre henne gravid. www.gratiskondomer.no <3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 www.billige-tester.no er kanskje minst like aktuell nå Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sjansen er nesten alltid liten, men å fundere er meningsløst. Bare test! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 føler liksom ikke at det er no vits å fundere, fordi dama er imot abort, og er hun gravid så er hun gravid. jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg noe mer, og heller ta ting som det kommer. men jeg håper fortsatt inderlig at hun ikke er gravid. nå har det gått tre dager over, skal gi tilbakemelding når hun får mensen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 å teste* mente jeg seff Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Men hvis dere har en tendens til å være uforsiktige er www.billige-tester.no en slager. 200 kr for 20 graviditetstester. Fungerer like bra som de som koster 200 kr for 2 på apoteket... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 idag fikk hu mensen!! wooooohoo!! har bestemt meg for å aldri ta noen sånne sjanser igjen, og idag begynner hu på p-piller. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Både p-ring, p-plaster, p-stav og p-spøyte er også gode alternativer for den uforsiktige og glemsomme. Hvis man glemmer en p-pille en dag må man bruke kondom i tillegg i en uke. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skulle ha tatt angrepille med en gang etter dere hadde dere uten prevansjon. Det er ikke det samme som abort, siden denne pilla hindrer graviditeten i å starte. Det er derfor man bare har et par dager på å bruke disse. Når selve graviditeten har startet, funker de ikke lengre. Tror jeg da. Men nå er jo dette for sent uansett . Ta en graviditetstest og få det ut av verden. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er lurt å ta en test likevel, ettersom en del opplever å blø tilnærmet normalt også i graviditeten. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Og det faktisk er noe som heter festeblødning... Lenke til kommentar
Jigglypuff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor ta denne risken i det heletatt om du ikke er klar for å bli pappa nå? Det finnes kondomer som kan brukes om dama har glemt eller ikke kan ta p-pillen av en eller annen grunn. Bare et tips til nest egang. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen ganger blir primallystene for sterke Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 For sterke til å vente i 2,5 sekunder for å få på en kondom? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Når man ikke har kondom da vettu personlig synes jeg uansett kondom er en skikkelig stemningsdemper, kanskje like så greit at jeg ikke driver med one night stands da Endret 3. mars 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå