Stoddart Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Joda, men gulflagg må da være et must for racingspill O.o kan ikke fatte noe annet... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Det er stille her. Er det ingen som spiller Shift 2 lenger? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Mangelen på chat online er den største grunnen til at jeg sluttet å spille Shift 2. Det ble rett og slett for kjedelig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg gav opp da spillet NEKTET å bruke innstillingene jeg valgte samt en rar lagg/slow motion effekt når jeg kom borti en vegg/bil (trolig skjermkortet som sleit..) Har nå solgt mitt G25 og to av skjermene... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg spiller fortsatt Shift 2. Blir mest singleplayer endurance racing eller time attack på baner jeg liker. Må si det var en utfordring å vinne endurance-løpet på Nordsløyfa om natta! Ellers enig i at mangel på text chat online ødelegger en del. Husker da jeg spilte GT5, så diskuterte vi baner, biler, restriksjoner og type løp i lobbyen før løp, og snakket om hendelser i løpet når det var over. Det gjorde online opplevelsen mye bedre. Har riktig nok ikke rørt GT5 siden jeg fikk S2U... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg spiller fortsatt Shift 2, men er begynt å spille litt GT5 og shift 1 igjen. Jeg er egentlig litt skuffa over Shift 2, synes ikke det er noe særlig bedre en 1. Det irriterer meg også noed j... at det bare er 20 level, og at det ikke tller xp etter at en har nådd level 20. Jeg spiller ikke så mye onnline, fordi jeg har dumpa borti en del tullinger som bare er ute etter å krasje. Det er også "bittelitt" irriterende at jeg får tidsstraff hvis jeg ved et uhell sklir/kutter en sving, men hvis noen krasjer med vilje så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå