Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter! Må gutter/menn være veltrente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de fleste trur jeg nok utseende er viktig. Jeg synes selv det er mye mer tiltrekkende med en veltrent kropp (trenger ikke å ha six-pack), enn en smålubben en, men kroppen hjelper ingenting hvis fyren er en drittsekk. Vet om flere gutter som har noen ekstra kilo på kroppen som kan velger og vraker i damer pga personligheten sin. Så hvis personligheten og selvtilliten er på topp, trur jeg det er null problem med å finne seg ei dame som digger de ekstra kiloene ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

for min del har det egentlig lite å si om fyren har mye muskler eller er litt mer bamsetype, så lenge personligheten er grei. hvis jeg MÅ velge foretrekker jeg helst at gutten ikke er superspinkel med major innovermage og veier mindre enn meg liksom :p

Lenke til kommentar

Jente her. (eller kanskje mer kvinne). Nei, for meg trenger ikke en mann være veltrent, det er for meg helt irrelevant. (Faktisk blir det negativt hvis det blir for mye fokus på "sol & bol". Jeg kan betakke meg for solariumsbrune gutter som skal vise frem musklene sine i stramme, hvite t-skjorter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utseendet teller ikke bare pga. utseendet, men mye pga. selvtilliten :)

 

Nå er ikke akkurat selvtillit en del av utseendet. Det er heller en annen faktor som påvirker attraksjon.

 

Jeg mente at selvtilliten ofte kommer av utseendet, derfor teller også utseendet :)

 

Formulerte nok litt feil der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at utseende har mye og si. De fleste jenter velger en veltrent gutt framfor en lubben fyr om de hadde hatt muligheten (uten å kjenne dem).

 

Det kommer jo såklart ann på mye annet også.

Hadde du valgt en dum drittsekk med en veltrent kropp, framfor en gutt med en perfekt personlighet, perfekt annsikt, men med litt rund mage?

 

Hvis du leser det jeg skrev en gang til: "UTEN å kjenne dem"

 

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merker selv lett at enkelte jenter ser endel mer etter meg, og smiler til meg, etter at jeg fikk muskler. Og det er før selvtilliten har kommet inn i bildet. Greia er jo at trening gir deg ikke bare muskler, det gir deg et bedre utseende generelt. Ansiktet blir mer maskulint, huden blir bedre, man får bedre holdning. Klær passer bedre og ser bedre ut. Man fyller ut t-skjorter osv.

 

Men er riktig som jentene sier her, hvis det at du har bra kropp går til hodet på deg og/eller at alt du snakker om er trening og kosthold så blir det jo heller negativt. Jeg har et par treningskompiser som ikke tåler det å få mer selvtillit fra bedre kropp så godt. Det går litt til hodet på dem. Så derfor er jeg veldig obs på å holde beina på bakken og ikke bli for opptatt av min egen kropp og snakke for mye om treningen min. Har som hovedregel å ikke snakke om det før jeg blir spurt, og holde det kort og godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er no heldig som har vekta vil jeg si :)

Få damer liker en mager kar! Selv veier jeg ~60 kilo, og er 174cm høy. Noe som er veldig ubehagelig. Flere damer føler seg ofte tjukk, om typen er lettere en dem, og det skal ikke mye til i min situasjon.. For meg er det beste å finne ei lita søt jente, men de er ofte litt vanskeligere å få tak i :b

 

Dette er helt sant! Kunne aldri hatt en mann som veide mindre enn jeg gjør og var liten og spinkel (no offence til deg som skrev posten, altså^^). Veltrent (og hard!) er selvfølgelig best, men heller litt mage enn en som er supertynn.

Jeg skal være minst O_o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...