nighthawkf Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Hei, jeg letter etter en Lue som er svart/blå eller brun/blå som er fra vandals, jeg har lettet overalt nesten og finner den ikke, noe som vett hvor jeg kan få tak i den? Takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Carlings tipper jeg. Hadde en Vandalslue for årevis siden, den kom fra Carlings. Lenke til kommentar
nighthawkf Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har vore på carlings, men fant den ikke... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Carlings og Urban er stedene de selger de på. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 13. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2011 Du får dem på Carlings, men ville heller vurdert noen andre luer viss du har tenkt å ha en lue for å holde deg varm. Lenke til kommentar
nighthawkf Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 har dere noen nettsier som selger dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå