labri Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg klarer ikke å browse mange av CD'ene jeg har brunnet tidligere i Win Milennium i XP... Er ikke sikker på om det er cd'ene som er ødelagt (vivastar)eller om jeg rett&slett må finne noen bra drivere til cd-rom'en på nettet. Tviler egentlig på at cd'ene er ødelagt. Dessuten er det ofte bugs når jeg browser andre brente cd'er også. Kataloger vises ofte dobbelt opp ++ noen som har gode råd? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Du har vel ikke brent CDene med DirectCD eller liknende. Da kan det være at du mangler programvaren for å kunne lese de. Har forresten vært borti problemet med dobbelvisning av kataloger i WinXP. Det var på en SCSI CD-brenner. Byttet da SCSI-kortet og problemet forsvant. Tror det var noe kluss med driverene til kortet. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hadde et lignende problem grunnet overklokking. Om du har overklokket cpu'en så prøv å klokk den ned til default for å se om det kansje kan vere din løsning også. Sjøl så fekk eg problemer med brenneren min(yamaha 16x10x32) da eg kjørte min [email protected](10x140Mhz) ved at tidligere brente plater var blanke og eg fekk en del crc errors ved utpakking av zip filer. --------------------- W.W.Norwegians http://wwn.alturl.com Lenke til kommentar
labri Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 takker for svar Jeg har ikke overklokket CPU'en. CD'ene er brunnet med DirectCD ja! Hvilken programvare trenger jeg i tilfelle for å kunne lese dem? Lenke til kommentar
labri Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 må legge til at jeg synes å huske at DirectCD ga beskjed om at CD'en ville bli leselig i alle windows-versjoner. hmmmmmmmmm. Lenke til kommentar
mcper Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 04:40, Cali3D skrev:Sjøl så fekk eg problemer med brenneren min(yamaha 16x10x32) da eg kjørte min [email protected](10x140Mhz) ved at tidligere brente plater var blanke og eg fekk en del crc errors ved utpakking av zip filer. Hmmm, du køyrer jo busen utom specs. Det kan godt vere at disken din er veldig følsom for slikt. per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå