jepp300 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Da har jeg øvd endel med dråper mener jeg har klart få de bedre til denne gangen hva mener dere er bildene blitt bedre håper dere liker dem kom med kommentar både godt og vondt skal prøve å ta alt som kommer... Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Se der ja! Skarpt og fint, ingen forstyrrende omgivelser som det var sist. Dvs, om man skal pirke (og det skal man vel), så er det ett eller annet i veien i nedre bildekant, spesielt synlig i det nederste. Er det kanten av bollen? Men det er pirk. Dette var veldig mye bedre enn de forrige du la ut. Dessuten så har du unngått ISO 1600 og f/32 Likte spesielt det nederste motivet, siden det ikke er noen dråpe, bare et "søkk" i vannet. Du har all grunn til å være fornøyd med disse to. Keep it up! Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Se der ja! Skarpt og fint, ingen forstyrrende omgivelser som det var sist. Dvs, om man skal pirke (og det skal man vel), så er det ett eller annet i veien i nedre bildekant, spesielt synlig i det nederste. Er det kanten av bollen? Men det er pirk. Dette var veldig mye bedre enn de forrige du la ut. Dessuten så har du unngått ISO 1600 og f/32 Likte spesielt det nederste motivet, siden det ikke er noen dråpe, bare et "søkk" i vannet. Du har all grunn til å være fornøyd med disse to. Keep it up! Ja jeg bra fornøyd med de bildene .... Jepp det er den ene veggen til bollen Takk for dine gode tipps så neste blir å ikke ha med kanten Beklager jeg ikke svarte deg før nå har vært borte fra nett Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Flotte bilder ja. Ingenting å utsette på disse bildene fra min side iallefall Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noe rart med forgrunnen her. Hva er det egentlig? Er det kanten på "karret" du har vann i? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Godt jobba. Kan se dem for meg i A3 på veggen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå