Gå til innhold

Er Enermax gode kjølere?


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du mener kabinettviftene? (Merk: sorry for at jeg er pirkete men kjøler = ribbe + vifte :wink: ). Disse virker helt ok, 109 kroner for en 80mm er en ganske gjennomsnittlig pris, men jeg ville heller ha gått for EKL eller Coolermaster viftene de har, til under 100 kroner, så får du det ekstra billig. Hvis du har tenkt å kjøre disse på lavere spenning så blir de ganske stillegående og evt. slark/vibrasjoner pga dårlig kvalitet vil uansett forsvinne.

 

Ellers er det ditt og bare ditt valg hva du vil bruke pengene dine på, lykke til! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg er også fan av Enermax fans.. (uff den var dårlig ass, kunne ikke dy meg) Har nå 4 enermax vifter i chieftec kabinetteene mine og kjører dem så sakte som mulig. De kjøler ikke voldsomt selvfølgelig, men så er det ikke sjans å høre dem heller. Temperaturen i kabinettet, harddisker og cpu sankt uansett en del, det er jeg målt, men nå har enermax viftestyringen / temp måleren gått adundas så jeg kan ikke si hvor mange grader kaldere det blir.

 

Når jeg har behov så kan jeg bare gi viftene mer mat og da kjøler de godt.

 

Ved siden av Pabst så er det vel enermax vifter som er tingen. Jeg pleier å skru av det gitteret når jeg bruker viftene i chieftec kabinetter, ser ikke noe nytte med det.

 

Jeg byttet faktisk Vulcano 11 viften med en enermax også, enermax'en bråker betydelig mindre synes jeg, men har ikke db måler så det er bare noe jeg tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...