MDCCLXXVI Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hei, ville bare nevne denne eksepsjonellt gode skredderen som ligger i underetasjen (ved vinmonopolet) i Sten & Strøm-magasinet langs Karl Johan i Oslo. Han ble hentet inn fra Stockholm til S&S for fire-fem år siden. 25 år fartstid i bransjen som skredder. Jeg har lagt opp fem dressbukser her, et par jeans, samt fått ny glidlås på en penbukse. For å si litt om meg, så er jeg en person som gjerne betaler mer når jeg vet jeg får kvalitet igjen for pengene mine. Har tidligere lagt opp bukser hos slike thai-damer som driver rundt på ymse storsenter, men aldri blitt like fornøyd som jeg blir etter en tur hos Bogal (jaja, det hørtes litt på kanten ut, jeg vet ) Jeg har absolutt ingen medvirkning i hans foretak, men vil spre ordet til de som er på jakt etter en eksepsjonellt god skredder. Prisen mener jeg å huske ligger på 250-300 kr per bukse. Jeg betalte 450 kr for å legge opp, samt bytte av glidlås på mitt siste besøk. Om denne tråden utvikler seg til å anbefale andre skreddere (gjerne over hele landet), kan jeg endre tittel til noe mer generelt. Endret 28. februar 2011 av Mr. Lid 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Det er allerede en egen skreddertråd... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Fkm burde seriøst blitt moderator Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Nei, for da hadde det blitt Gaddafi-tilstander her. Endret 1. mars 2011 av lokeland 6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Hvilke tilstander? Folket elsker han jo. Demonstrantene er jo enten narkomane eller fra Al-Qaida. Om det hadde vært noen demonstranter, vel og merke. Og det er det jo ikke. Endret 1. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå