# offline Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det bare jeg som har problemer med å se bildene som er linket via Flickr? Bruker FF. Her er to fra mitt nyeste kamera, Sigma DP2. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nydelig, KSolfjeld! Francis Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Endret 8. mars 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Larsen1000 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Flydde litt seilfly i helgen Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Ski VM er jo over for nå , men vi kan vel se tilbake på dager med folkefest i oslo og marka. Var selv oppe der noen dager for å føle på steming og ta litt bilder. Her i fra 15km menn tirsdag 1.mars. Her er det viking svein som jeg møtte på ute ved frognersetern. og tilslutt i fra medaljesermonien på universitetsplassen. Hadde ikke noe akkreditering, så var ikke lett å få til noen bilder igjenom folkemengdene og flaggmengdene. Noe som syntes godt på siste bildet her. Da det er et flagg som skimtes helt til høyre. Endret 8. mars 2011 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Mens vi venter på våren, her er et stemningsbilde fra Slependen - Nesøya til høyre. Noen små vårtegn er synlige i båthavna. Under motorveien er det litt mer stusselig. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Mistet opprinelig retouch under disk crash, så gjorde nytt forsøk: Edit: Oppdaterte linken. Endret 9. mars 2011 av GCardinal 2 Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Her er det en som har blitt grundig brøyta inne tokk bildet for noen dager siden som et nonurban motpol til noe anet. Litt lystbetont med naturlig belysning Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takker Francis og Teddy! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noe fra i dag: Du finner gode motiv støtt og stadig morro og se 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takker Gapatrosten! Ett fra i dag, før elementene ville ha meg innendørs: 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mens vi venter på våren, her er et stemningsbilde fra Slependen - Nesøya til høyre. Synes det er litt morsomt å se bildene dine herfra, da jeg jobber i Loreal bygget. Mange ganger jeg tar en tur til ICA og litt sur på meg selv for ikke å ha med kameraet på jobb Takker Gapatrosten! Ett fra i dag, før elementene ville ha meg innendørs: Flott motiv, både dette og det lenger opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Litt forfall utenfor døra her.. Litt struktur.. Så var det denne katten da igjen.. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Flotte bilder Istereo, spesielt katten! men ingen haletipp denne gangen heller! ...Kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Takker Gapatrosten! Ett fra i dag, før elementene ville ha meg innendørs: Det var et utrolig bilde! Endret 9. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå