:Francis: Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lotta by MadNoggie, on Flickr Koselig hundebilde! Her er ett av min Chihuahua; Luka, på tur i dag: Bommet bittelitt på fokus, men i mitt forsvar er 180/2.8 ikke akkurat suverent når det kommer til følgefokus. Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er ikke helt sikker på hvilken versjon jeg liker best her; Nr 1. Nr 2. Og et lite panorama, bare for å få et inntrykk av det området som jeg bor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Plutselig krokus! Endret 6. mars 2011 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk prøvd skilza som sportsfotograf i dag, og fanget Northug'en i det han feide (forlengs) inn over målstreken etter en tur i skauen. Populært, hvis jeg skal dømme etter den kameratflokken som stod og venta på'n: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk prøvd skilza som sportsfotograf i dag, og fanget Northug'en i det han feide (forlengs) inn over målstreken etter en tur i skauen. Populært, hvis jeg skal dømme etter den kameratflokken som stod og venta på'n: Godt å se at AKAM avd Oslo kom seg ut og tok tak som sportsfotograf under VMs avslutningsrenn. :!: Plutselig krokus! Nydelige krokus, hvor i verden befinner de og du seg? 2 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Var en tur i byen i dag. Testa ut den nye sporten "urban pudder-sykling". 6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fete bilder! Liker spesielt det første hvor han drar med seg snø og fokuserer intenst på det han skal gjøre. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Flott panorama Istereo. Virker som et knall sted å bo Det siste blomsterbilde ditt DavidR som for øvrig er meget pent, får meg virkelig til å savne sommer.. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er ikke helt sikker på hvilken versjon jeg liker best her; *bilder* Forå komma med litt vennligsinna kritikk: Bildene hadde vore mykje betre om du hadde venta til kvelden eller tidlig på morgonen. Lyset er veldig kjedelig midt på dagen - motivet og komposisjonen fortjener betre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Forå komma med litt vennligsinna kritikk: Bildene hadde vore mykje betre om du hadde venta til kvelden eller tidlig på morgonen. Lyset er veldig kjedelig midt på dagen - motivet og komposisjonen fortjener betre. Jupp.. i know.. Men det var fine farger i dag, samt at jeg ikke hadde mulighet til være der tidligere eller senere akkurat i dag. Har en plan om dra opp dit i morgen.. sånn ca halvtime før solnedgang.. for forsøke å få et finere lys.. Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Her er din heim Ein open vinddag Eit einaste blått rom med sitjeplass til alle - Helge Torvund Jæren er et stykke fantastisk natur 2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Forå komma med litt vennligsinna kritikk: Bildene hadde vore mykje betre om du hadde venta til kvelden eller tidlig på morgonen. Lyset er veldig kjedelig midt på dagen - motivet og komposisjonen fortjener betre. Jupp.. i know.. Men det var fine farger i dag, samt at jeg ikke hadde mulighet til være der tidligere eller senere akkurat i dag. Har en plan om dra opp dit i morgen.. sånn ca halvtime før solnedgang.. for forsøke å få et finere lys.. Høyres bra ut. Likte forresten nr. 2 best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Høyres bra ut. Likte forresten nr. 2 best. Jeg er enig at nr. 2 er best - ville kanskje hatt med litt mindre gress Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 En gammel kjenning i litt større størelse: 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) En gammel kjenning i litt større størelse: Nammen. Tomsi jo! Det er jo sånn vi kjenner deg på utseendet her på forumet, vi som aldri har møtt deg. Endret 6. mars 2011 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Han var litt mindre hårete da jeg møtte han...... Men ellers.... Endret 7. mars 2011 av Kjell75 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Han var litt mindre hårete da jeg møtte han...... Men ellers.... Spiser bananer, ja Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Han var litt mindre hårete da jeg møtte han...... Men ellers.... Spiser bananer, ja Det er selvportre.....eh-du har selv tatt bilde Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tid for litt mere mat..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå