Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mars 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra bilde, eneste som trekker ned er at tennene ser gule ut på det redigerte bildet, mulig det bare er jeg. Hvordan er det å ta bildet under slike kamper egentlig? Må du ha tillatelse eller er det bare å møte opp og skyte?

Ligger et rådyr-kadaver rett utenfor huset. Er litt blod og greier så putter det i spoiler just to be sure.

Vel, for de interesserte ...

Bilde tatt rett ut fra soveromsvinduet.

post-19461-0-34586700-1299368213_thumb.jpg

Tatt fra veien.

post-19461-0-16371600-1299368271_thumb.jpg

Også tatt fra veien, litt lenger opp.

post-19461-0-10273300-1299368315_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bra bilde, eneste som trekker ned er at tennene ser gule ut på det redigerte bildet, mulig det bare er jeg. Hvordan er det å ta bildet under slike kamper egentlig? Må du ha tillatelse eller er det bare å møte opp og skyte?

Jeg sendte en e-post til Vålerenga og spurte om jeg fikk lov. Det var greit for dem. Jeg har også fått tillatelse til å ta bilder på 2.-lagskampene. Skal også ta bilder på Skeid sine hjemmekamper. Alt dette bare fordi jeg sendte en e-post og spurte.

Man må ha tillatelse, men i treningskamper så går det ofte greit.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en e-post til Vålerenga og spurte om jeg fikk lov. Det var greit for dem. Jeg har også fått tillatelse til å ta bilder på 2.-lagskampene. Skal også ta bilder på Skeid sine hjemmekamper. Alt dette bare fordi jeg sendte en e-post og spurte.

Man må ha tillatelse, men i treningskamper så går det ofte greit.

Ok, good to know. Har tenkt å ta noen bilder av Valdres FK når sesongen starter. Får vel forhøre meg litt før jeg gjør det :)

Lenke til kommentar

Spellemann 2011, Karpe Diem

Som Tore Sagen skreiv på twitter: Man må aldri glemme at Karpe Diem har valgt å kalle seg Karpe Diem.

Også?.. hva har det med bildet å gjøre?..

Karpe Diem er latinsk og betyr "grip dagen". Du kan trygt sei dei greip dagen med showet sitt igår.

Lenke til kommentar

Greia er jo at Karpe Diem har bomma fordi det heter Carpe Diem... synes da det er god humor av de at de valgte å beholde det, de ble nok gjort oppmerksom på det før de ble kjent :)

Mulig det også var et bevisst valg, de spiller jo mye på at de er utlendinger.

Lenke til kommentar

Greia er jo at Karpe Diem har bomma fordi det heter Carpe Diem... synes da det er god humor av de at de valgte å beholde det, de ble nok gjort oppmerksom på det før de ble kjent :)

Mulig det også var et bevisst valg, de spiller jo mye på at de er utlendinger.

Det tenkte eg ikkje på, misforstod vist. Når du nevner det, trur eg det er bevist.

5502334305_03608e0c74_z.jpg

Har portrettobjektiv, men ingen mennesker å ta bilde av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...