ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Mjo... Jeg kunne nok droppet litt selv. Noen justeringer er det blitt, men jeg tør ikke gjøre noe spes før jeg har fått kalibrert skjermen min. Det er uansett to tre hakk bedre enn mitt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bra bilde, eneste som trekker ned er at tennene ser gule ut på det redigerte bildet, mulig det bare er jeg. Hvordan er det å ta bildet under slike kamper egentlig? Må du ha tillatelse eller er det bare å møte opp og skyte? Ligger et rådyr-kadaver rett utenfor huset. Er litt blod og greier så putter det i spoiler just to be sure. Vel, for de interesserte ... Bilde tatt rett ut fra soveromsvinduet. Tatt fra veien. Også tatt fra veien, litt lenger opp. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bra bilde, eneste som trekker ned er at tennene ser gule ut på det redigerte bildet, mulig det bare er jeg. Hvordan er det å ta bildet under slike kamper egentlig? Må du ha tillatelse eller er det bare å møte opp og skyte? Jeg sendte en e-post til Vålerenga og spurte om jeg fikk lov. Det var greit for dem. Jeg har også fått tillatelse til å ta bilder på 2.-lagskampene. Skal også ta bilder på Skeid sine hjemmekamper. Alt dette bare fordi jeg sendte en e-post og spurte. Man må ha tillatelse, men i treningskamper så går det ofte greit. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Flere bilder fra lørdagens tur til Horten. Samsung NX100 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bra bilde, eneste som trekker ned er at tennene ser gule ut på det redigerte bildet, mulig det bare er jeg. Hvordan er det å ta bildet under slike kamper egentlig? Må du ha tillatelse eller er det bare å møte opp og skyte? Jeg sendte en e-post til Vålerenga og spurte om jeg fikk lov. Det var greit for dem. Jeg har også fått tillatelse til å ta bilder på 2.-lagskampene. Skal også ta bilder på Skeid sine hjemmekamper. Alt dette bare fordi jeg sendte en e-post og spurte. Man må ha tillatelse, men i treningskamper så går det ofte greit. Ok, good to know. Har tenkt å ta noen bilder av Valdres FK når sesongen starter. Får vel forhøre meg litt før jeg gjør det Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ett stk. mystisk portrett fra meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Graver i gamle bilder for tiden og fant dette fra januar i 2009 ... Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spellemann 2011, Karpe Diem 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spellemann 2011, Karpe Diem Som Tore Sagen skreiv på twitter: Man må aldri glemme at Karpe Diem har valgt å kalle seg Karpe Diem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Lotta by MadNoggie, on Flickr Endret 6. mars 2011 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som Tore Sagen skreiv på twitter: Man må aldri glemme at Karpe Diem har valgt å kalle seg Karpe Diem. "Fisk dagen"? 1 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dramatiske skyer i Hardanger. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som jeg skrev i chattetråden: Exposure 3.0 er farlig morsomt. Og enkelt. Litt for enkelt etter min smak... (Men jeg bruker det for det.) 6 / 365 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
maaland Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Den blå lagunen på Island Endret 6. mars 2011 av maaland Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spellemann 2011, Karpe Diem Som Tore Sagen skreiv på twitter: Man må aldri glemme at Karpe Diem har valgt å kalle seg Karpe Diem. Også?.. hva har det med bildet å gjøre?.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Utpå i all slags vær 2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spellemann 2011, Karpe Diem Som Tore Sagen skreiv på twitter: Man må aldri glemme at Karpe Diem har valgt å kalle seg Karpe Diem. Også?.. hva har det med bildet å gjøre?.. Karpe Diem er latinsk og betyr "grip dagen". Du kan trygt sei dei greip dagen med showet sitt igår. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Greia er jo at Karpe Diem har bomma fordi det heter Carpe Diem... synes da det er god humor av de at de valgte å beholde det, de ble nok gjort oppmerksom på det før de ble kjent Mulig det også var et bevisst valg, de spiller jo mye på at de er utlendinger. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Greia er jo at Karpe Diem har bomma fordi det heter Carpe Diem... synes da det er god humor av de at de valgte å beholde det, de ble nok gjort oppmerksom på det før de ble kjent Mulig det også var et bevisst valg, de spiller jo mye på at de er utlendinger. Det tenkte eg ikkje på, misforstod vist. Når du nevner det, trur eg det er bevist. Har portrettobjektiv, men ingen mennesker å ta bilde av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå