Andreasfe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Andreasfe: Hvor er tåka!? Hehe. Den er her: ...på vei bort før rennet. Riktiknok var den litt til og fra, men det var nok stort sett god sikt for alle. Aller best ble det jo selvfølgelig når rennet var over, men slik er det jo alltid Endret 3. mars 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen bilder fra Manifest Analyse sin årskonferanse sist tirsdag: Maja Ratkje by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Poing! med Maja Ratkje by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Anette Trettebergstuen, Bjørnar Moxnes, Julie Voldberg by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Magnus E. Marsdal by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Var dessverre alt for opptatt med å spise lunsj på Arbeiderpartiets regning på Youngstorget til å få med meg Knut Nærum som var husfilosof for de i år. :/ Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 [quote name=Andreasfe' timestamp= Husker jeg var bakketråkker der i VM 81 og på bislet vakt med søskenparet Heiden som de store den gangen. Kaldt og gjæ--v--li Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ikke det beste jeg har tatt. Leker meg litt med Exposure 3.0 til LR3. Tri-X: 2 / 365 by azathosk, on Flickr Ooog.... noe jeg ikke helt husker. 3 / 365 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nybegynner tree in fog by josteinsen, on Flickr Saltstein by josteinsen, on Flickr DSC01006(2) by josteinsen, on Flickr fog by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Likte posituren og uttrykket. Lyset er helt fantastisk!! Utsnittet er kanskje farlig nære knéet? Godt jobba! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) . Endret 5. mars 2011 av TheOats Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Nybegynner Velkommen tree in fog by josteinsen, on Flickr Denne liker jeg. Eneste jeg er usikker på om det hadde vært bedre om at treet ikke hadde vært midtstilt. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Takk Orginalen er ikke helt midtstilt så det kan fikses. Croppet kanskje litt mye bort fra høyresiden for å kvitte meg med dørstolpen i bilen. Både dette og de to andre ble tatt igjennom møkkete bilvindu i fart. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Frokostkaffe etter at ungene har spist EXIF: Sigma DP2, iso 100, f/5.6, 1/60s, SB-800 blits Vurderte å ha det med i mars-utfordringa under Det går likar no, men ble ikke helt fornøyd... Endret 5. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bare et enkelt forsøk på å lage en tilt shift "ish" effekt. Kult, men hvorfor kappa du hustakene? Lenke til kommentar
dags Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vi skriver mars, men våren glimrer fortsatt med sitt fravær på sørlandet. Her følger noen fra Arendal og Grimstad fra forige uke... 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fra en kjapp spontantur på Karl Johan med Tomsi i går: Uklart foto av uklart konsept What's on a mans mind 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Igjen var jeg en tur på kamp - denne gangen VIF - LSK. Noen bilder: VIF-LSK (52 of 55) by azathosk, on Flickr VIF-LSK (51 of 55) by azathosk, on Flickr VIF-LSK (17 of 55) by azathosk, on Flickr VIF-LSK (33 of 55) by azathosk, on Flickr Hele settet finner du her. Endret 5. mars 2011 av azathosk 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg fikk tatt noen bilder i går, jeg også. Her er et par fra spontanturen med kaian: Hodeløse piker ... En aften på Karl Johan Til slutt et bilde fra turen hjem ut på natten 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 @simen. takk for det. jeg synes ikke det er nærme. mote har tradisjonelt litt andre klipp enn portrett o.l. kutter nederst slik for at lårene skal strekkes litt ekstra :=) 2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det har ikke blitt mye publisering av bilder i det siste, men her er et fra første gang jeg fremkaller en film. Er fra våren i fjor.. Olympus OM-2n, og Centuria 200 film. Skannet fra utskrift på en vanlig hjemmeskriver. Det er en veldig anderledes opplevelse å ta bilder med et OM filmkamera, så det er muligens noe jeg fortsetter med 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå