sn0dig Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Endelig eit sikkert vårteikn Spring for sure by pastajensen, on Flickr Her oppe (lofoten) er det storm, snø, hagl og generelt fælt vær 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Eit bilde her frå Shetland, som eg liker sjølv: http:// Likte inntrykket bildet ga, det minner meg og endel om Jæren. Samtidig er det interessant å se hvordan de har lødd steingardene. Tor Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Endelig eit sikkert vårteikn Spring for sure by pastajensen, on Flickr Her oppe (lofoten) er det storm, snø, hagl og generelt fælt vær Ja, det har sine fordeler å flytte sørover (viss me ser vekk ifrå når Ybbs flommer over). Lenke til kommentar
Epp Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Her oppe (lofoten) er det storm, snø, hagl og generelt fælt vær I Trondheim au... Endret 24. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noe annet: Henrietta Margot Louise Fjermedal: "Hm.. han ser helt dust ut med capsen bakfrem.." Henrik: "Darwin forstod aldri sin egen opprinnelse.." Gunnar: "I'm back!" Vivian: "Thirsty in Pink Light" Vivian: "Beautiful in Pink Spring" Lenke til kommentar
picatta Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Endelig eit sikkert vårteikn Spring for sure by pastajensen, on Flickr Her oppe (lofoten) er det storm, snø, hagl og generelt fælt vær Ja, det har sine fordeler å flytte sørover (viss me ser vekk ifrå når Ybbs flommer over). Herlig vår bildet Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Endelig eit sikkert vårteikn Artig bilde! Skikkelige kosepuser det der, og mitt hjerte har en softspot for pusekatter. Endret 25. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Fra en liten kveldstur i Tigerstaden 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Mindre HDR-prat, mere bilder? Please? Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Mindre HDR-prat, mere bilder? Please? Yes, sir! Nyper fra i fjor Rose hips from last year by s_evenseth, on Flickr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Litt mer fra Zoo - tropehuset. Dårlig bilder fra de første rommene - tok litt tid før doggen forsvant i tropevarmen og -fuktigheten.. Neste gang: Monopod. Det er til tider mørkt der. ISO 1600, f/2.5, 1/125s ISO 6400, f/5.6, 1/160s (Neste gang større avstand og større blender - her bedre å croppe inn enn å gå så dømrade høyt på ISO - ble også litt mye lystap på 1:1 eller hvor tett jeg nå var.) Edit: Likte denne bedre. ISO 1600, f/4, 1/250s ISO 1600, f/4, 1/250s Endret 24. mars 2011 av Trondster 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 I evig jakt etter lettvinte (eventuelt morsomme) veier til stor kunst (eventuelt mildt interessante bilder) handles det innimellom gadgets av ymse kvaliteter Lensbaby Tilt Transformer fikk etter litt indre stridigheter lov til å bli en stund. Dagens nyerhvervelse, Pinwide, derimot, den tror jeg ikke blir gammel nok til at jeg engang rekker å gjøre en liten omtale i egen tråd - interesserte kan sjekke etter pinwide på f.eks. flickr, det dukker nok opp endel der snart. Dagens "beste" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Bedre egnet for de med mer støysvak sensor kanskje - disse bildene er grunn nok til en bekymringsmelding eller to Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ettermiddasstemning i Harstad. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Bedre egnet for de med mer støysvak sensor kanskje - disse bildene er grunn nok til en bekymringsmelding eller to Jeg tok noen med stativ også, iso 200. Hjalp fint lite gitt. Det er vel diffraksjonen som blir for ekstrem på så liten sensor. edit: fjernet et nivå sitering Endret 24. mars 2011 av kaian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) I evig jakt etter lettvinte (eventuelt morsomme) veier til stor kunst (eventuelt mildt interessante bilder) handles det innimellom gadgets av ymse kvaliteter Lensbaby Tilt Transformer fikk etter litt indre stridigheter lov til å bli en stund. Dagens nyerhvervelse, Pinwide, derimot, den tror jeg ikke blir gammel nok til at jeg engang rekker å gjøre en liten omtale i egen tråd - interesserte kan sjekke etter pinwide på f.eks. flickr, det dukker nok opp endel der snart. Jeg er oppriktig nysgjerrig: var det virkelig så mørkt at det var nødvendig å ta disse to på hhv ISO 4000 og 6400? Ikke at bildene ville vært fantastiske selv om de var støyfrie, men de hadde i det minste vært støyfrie Endret 24. mars 2011 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er oppriktig nysgjerrig: var det virkelig så mørkt at det var nødvendig å ta disse to på hhv ISO 4000 og 6400? Ikke at bildene ville vært fantastiske selv om de var støyfrie, men de hadde i det minste vært støyfrie Stativ eller iso. 11mm @ f/95 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 I evig jakt etter lettvinte (eventuelt morsomme) veier til stor kunst (eventuelt mildt interessante bilder) handles det innimellom gadgets av ymse kvaliteter Lensbaby Tilt Transformer fikk etter litt indre stridigheter lov til å bli en stund. Dagens nyerhvervelse, Pinwide, derimot, den tror jeg ikke blir gammel nok til at jeg engang rekker å gjøre en liten omtale i egen tråd - interesserte kan sjekke etter pinwide på f.eks. flickr, det dukker nok opp endel der snart. Jeg er oppriktig nysgjerrig: var det virkelig så mørkt at det var nødvendig å ta disse to på hhv ISO 4000 og 6400? Ikke at bildene ville vært fantastiske selv om de var støyfrie, men de hadde i det minste vært støyfrie Google pinwide og se blenderen. Ja det er nødvendig. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Beklager min uvitenhet, men hva er poenget med en innretning som den derre der? (Pinwide) Så vidt jeg skjønner bør man ha den på stativ og bruke eviglang lukkertid... Men blir det noe bedre bilder av det!? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Beklager min uvitenhet, men hva er poenget med en innretning som den derre der? (Pinwide) Så vidt jeg skjønner bør man ha den på stativ og bruke eviglang lukkertid... Men blir det noe bedre bilder av det!? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå