# offline Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Samsung NX100 + 20-50mm. Lenge, veldig lenge siden jeg har sett Tønsberg torg i fra den vinkelen Jeg gikk der en kveld etter noen overtidstimer. Synd jeg ikke hadde kameraet med meg da. Jeg tok dette bildet for å se hvordan det ville se ut. Mulig jeg tar med stativ, GF1 og Helios 58mm med meg en kveld. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hello, Mars. Og velkommen til Mine Inlegg Her er ett bilde jeg tok tidligere i dag når jeg var å gjorde litt model tests med nye modeller for ett byrå. 1 Lenke til kommentar
OdinD Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg har blitt litt opphengt i svart-hvitt i det siste. har gått så langt som å begyne analogt og hamstre ilford hp5+ (Ingen av disse bildene er tatt analogt desverre) Dette bildet tok jeg for en skoleoppgave men endte med å ikke bruke det. Brukte en reflektor som bakgrunn og en medium softbox rett på. gøy å leke med lys! Dette ble brukt i skoleoppgaven. Tanken var enkel men effektiv lyssetting Tasset rundt i bergen en dag og oppdaget at solnedgangen var fantastisk, skulle bare akkurat hjelpe kjæresten min med noe for så å ta bilde av den. Tenkte jeg kom til å rekke det, men det gjorde jeg ikke så det endte med ett rimelig ruskete håndholdt bilde med iso 1000+. Dette var det jeg klarte å tyne ut av råfilen. Relativt fornøyd med tanke på utgangspunktet. Tilfeldig bilde jeg liker av en eller annen grunn.. Edit: Sliter med at mørke områder blir helt svarte eller nesten helt svarte når jeg eksporterer fra lightroom Endret 2. mars 2011 av OdinD 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Første bildene med D40 + 35mm 1.8 Nikkor Var ute på fisketur forrige helg Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Og lagde meg kaffe nå i stad ....og jeg kommer aldri til å bruke kit-objektivene mine ever again. Litt overkill-inlegg kanskje, men morro læll! :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har brukt hele helgen på en studioworkshop i Moss, hadde ingen praktisk studioerfaring fra før av. Fantastisk moro. Stilig og originalt! Takk! Tøffe enduro/trial(?) fotos =) Deilig å endelig ha ork til å ta litt bilder. 1/365 by azathosk, on Flickr Ah, herlig bilde. Liker komposisjonen og linjene. Tasset rundt i bergen en dag og oppdaget at solnedgangen var fantastisk, skulle bare akkurat hjelpe kjæresten min med noe for så å ta bilde av den. Tenkte jeg kom til å rekke det, men det gjorde jeg ikke så det endte med ett rimelig ruskete håndholdt bilde med iso 1000+. Dette var det jeg klarte å tyne ut av råfilen. Relativt fornøyd med tanke på utgangspunktet. Me like! Og lagde meg kaffe nå i stad Ren kunst med kvadratiske utsnitt og montert på rekke! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ikke posta bilder på evigheter, så kommer med en liten bildeserie fra mine 3 første måneder med bilder =) Januar 50mm, f/1.4, 1/20s, ISO800 Februar 50mm, f/8, 1/400s, ISO100 50mm, f/8, 1/320s, ISO100 Mars 50mm, f/6.3, 1/400s, ISO100 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Takk! Tøffe enduro/trial(?) fotos =) Grenen heter ganske enkelt utfor vi var ute i går også, på Marinen i Trondheim. Årsak Virkning Konsekvens Kulturelle omgivelser (og det siste bildet før det ble for mørkt med lukkertid på 1/400s). Kameraet i bakgrunnen tilhørte en fremmed kvinne som drev med timelapse av ett tre(?) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Møtte på en svane på gangbruen i byen idag: Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det første bildet ditt var herlig Natrich! Her er et fra meg; Klar for VM! IMG_2053-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Tatt i København sist helg. Knipset med Canon Powershot S95. Har ikke peiling på redigering av bilder, så det er temmelig "Out of the box", kun croppet littegranne. Er temmelig fornøyd selv *edit: la til 2 bilder, også tatt i købehavn sist helg* Endret 3. mars 2011 av Av|0n Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Höyt niva, som vanlig. Natrich: Er her uenig med Breni. Jeg liker den sort hvitt svanen bedre. Begge er dog ser gode. Ventle: Töfe sykkelbilder. Imponerede hva noen kan pä to hjul. arthoz: Liker Januar bildet godt. XanderZ: Kaffe serien, finner i hvertfall jeg, som vellykket. Liten fotowalk for meg selv i dag. Nödt det fine vaar vaeret. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Etter over en måned med venting er den endelig her The Box by Dime a dozen, on Flickr Travel case by Dime a dozen, on Flickr Black on black on black... by Dime a dozen, on Flickr Tang buckle by Dime a dozen, on Flickr Breitling Superocean 38 by Dime a dozen, on Flickr 9 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 @Bullit: Ser ut som profesjonelt produktfoto, hadde ikke tvilt et sekund på det om du sa det var de offisielle bildene. Kanskje bortsett fra at klokken er opp-ned på det siste bildet. Liker! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Kanskje bortsett fra at klokken er opp-ned på det siste bildet. Liker! For og være ærlig så gjør det ikke noe, jeg vrir hodet uten og tenke på det engang, bilde tåler og være "kreativt" Endret 3. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kanskje bortsett fra at klokken er opp-ned på det siste bildet. Hehe, ja her gikk det litt fort i svingene. Litt overivrig når jeg tok bildene, derav også støvet her og der Ville jo helst ha klokken på armen istedenfor foran kameraet Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bullit: Bruker du framleis Ikea-lampene? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bullit: Bruker du framleis Ikea-lampene? Bruker disse ennå, eller den ene ettersom den andre desverre har gått til de evige lampemarker... Disse bildene derimot har jeg brukt en SB-600 skutt gjennom en hvit paraply. Prøver meg frem med litt forsiktig blitsbruk, ser jo at dette fort kan utarte seg til at jeg trenger både en og to blitser til Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Andreasfe: Hvor er tåka!? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå