Kontorstol Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Eksprimenterte med lang lukketid i toltalt mørke + forskjellige lyskilder Eneste redigering er cropping! Skulle dog hatt en helt hvit bakgrunn, men det var det nærmeste jeg kom. Jeg synes bakgrunnen passer fint til bildet, det og lyssettingen gjør bildet spennende. Ja det bli ikke verst, men mange bilder blir bedre med en ren bakgrunn og da er det greit å ha en hvit vegg tilgjengelig Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Fredagskveld med reker og øl.. Det ble tatt noen bilder, men jeg innså fort at det var bedre å fortære motivet.. 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Spottet en Akamist: k-h-s sjekker eksponeringen (eller komposisjonen, eller whatever...) Endret 19. mars 2011 av ventle 1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Var en tur i Nevlunghavn (vestfold) i dag Galleri Nevlunghavn by josteinsen, on Flickr Galleri Nevlunghavn 4 by josteinsen, on Flickr Nevlunghavn by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Var en tur i Nevlunghavn (vestfold) i dag Nice. Skulle tatt meg en tur dit selv. Kanskje imorgen? Gikk en kjapp tur med bikkja til fatter'n og kjærringa hans. Fikk knipset noen få bilder. Foveon.... Endret 19. mars 2011 av Kenta F1.8 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Var en tur i Nevlunghavn (vestfold) i dag Reine sommerstemning i de bildene, noen dager til med + grader så er den her Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 10 varmegrader og vindstille gjorde ihvertfall sitt til at påskestemningen kom tidlig Er meldt brukbart fotovær i morgen også folkens og muigheten for å finne motiver UTEN snø blir større og større! Likte godt bildet av takrennen Kenta! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Bilder uten snø er bra, fototur uten snø er bedre enn best Må ta bilder av takrenner, jeg var jo blikkenslagerlærling i hele 6 uker ifjor. Trur jeg har montert ca. 6 hele slike renner Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Prøvde på noen måneskudd, var et tynt skydekke så de ble ikke helt optimalt. Alle skutt med 70-200 på maks + 1.4 ekstender. Så det ble noen alternative månebilder i stede Bakenfor eden "B/W". Refleksjoner i vann. Endret 19. mars 2011 av Nautica 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Mange månebilder her nå. Var ute å skulle ta bilder av den såkalte supermånen, men ble i grunn skuffet. Månen så helt ordinær ut, men den er passe opphypet i media.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det samme her.. måtte prøve å fange denne månen da.. det litte jeg kunne se av den i 10 sek før den forsvant bak tåkeskyene.. var en liten og ordinær måne.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Moderne fugleskremsel! Og et bilde av Wizz Air 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Spottet en Akamist: k-h-s sjekker eksponeringen (eller komposisjonen, eller whatever...) Her er det sjekk av eksponering ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Her er det sjekk av eksponering ja Si det som det er - her er det chimping på høyt plan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Det har ikke bare vært stor måne og skirenn i dag. Irene som er bosatt i Oslo-området har hatt sin årlige St. Patrick's Day Parade i dag. St. Patrick var selvsagt med, og en dronning med stor hund Ikke helt 17. mai - men folksomt Grønt og kløver - det må til Har man ikke noe annet, så får man ty til flagget Det var underholdning også - tre dyktige sangere fra Dublin Visstnok veldig berømte i Dublin, men ikke nødvendigvis på grunn av sangen Irlands ambassadør til Norge holdt en fin tale (i tre språk - Norks, gaelisk og engelsk): Endret 19. mars 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 St. Patrick's Day er en fin begivenhet...opplevde den i Dublin for tre år siden...måtte grønn-kle seg da ja. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Inspirert av en liten test med og uten TC gikk jeg ut og tok et siste bilde med speillås, bare fordi. Man må jo feire at Fru Luna er så brei øve rævå i dag! 70-200/2.8 IS @200mm + 1.4x TC, 100% crop. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det "greit" å legge ut bilder tatt før mars måned ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå