D02 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 hei! jeg har et problem (som har vert der så lenge jeg kan huske) når jeg skal lagre et bilde fra google, så får jeg ikke lagret i noe annet enn firefox dokument. jeg vil ha det som jpg eller noe annet som funker. noen som har løsningen på problemet? takker for svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvordan er det du lagrer som gjør at du ikke får lagret på noen andre måter enn som firefox dokument? Jeg velger andre musetast over bildet og velger lagre bilde som og lagrer da bildet i sitt originale form. Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvordan er det du lagrer som gjør at du ikke får lagret på noen andre måter enn som firefox dokument? Jeg velger andre musetast over bildet og velger lagre bilde som og lagrer da bildet i sitt originale form. Andre musetast aka. høyreklikk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 For de som er høyrehendte, ja. 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Høyreklikk på bildet -> lagre som Da er det eneste firefox dokkument :/ Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Pass på at du trykker på bildet og eventuellt "Lagre bilde som". Vet at dersom man bare trykker random på en side og trykker lagre som så lagrer man hele siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå