Shablagoy Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! Vil bare si med en gang at jeg bevisst lar være å si hvilken telefon det er snakk om, av ganske åpenbare grunner om man har oppholdt seg på dette forumet en kortere periode. Kjøpte telefonen i januar (rundt 15. tror jeg), med 12 mnd bindingstid på iTalk Medium. Med andre ord begynner det å bli en stund siden. Har ikke noe godt svar på hvorfor jeg ikke har gjort noe med det før nå, det er rett og slett nå de siste dagene at jeg har innsett at "det her orker jeg ikke". Jeg er svært misfornøyd med telefonen, og føler ikke den på langt nær tilfredsstiller de krav/behov, eller de forventninger jeg hadde til telefonen. Da er det med andre ord ganske kjedelig å ha igjen 11 måneder på bindingstiden, hvor alternativene er å "holde ut", eller betale mange tusen for å bryte den. Jeg har allerede sendt mail til Netcom, forklart problemene (på en mer detaljert måte enn her obviously), og venter på svar fra de. For å gjøre det helt klart; jeg er ikke interessert i å "lure meg unna" bindingstiden, bare få en annen telefon. Kan gjerne skrive en ny 12mnds-bindende avtale. Tenkte nå allikevel jeg skulle høre her om noen har erfaring fra lignende situasjoner, eller om det finnes noen lover som hjelper meg i denne saken. Takker for seriøse svar! PS: Mobilen ser fortsatt ut som ny, og det er ingen feil eller mangler med den. Med andre ord "burde" den kunne leveres tilbake. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Etter så lang tid så kan jeg nesten garantere at du ikke får byttet. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så framt ikke selger har kommet med usannheter så stiller du dårlig med tanke på å få hevet kjøpet. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Netcom kommer nesten garantert til å si nei, og du vil få tilbud om å betale bruddgebyr på abonnementet for så å tegne en ny avtale. Bruddgebyret i ditt tilfelle vil komme til å ligge på rundt 3500-4000. Da vil du i så fall stå fritt til å velge nytt abonnement eller ny operatør. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Japp, de sa nei. Fullt forståelig, men samtidig frustrerende. Får bare klare meg, for en stund til iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå