Toska92 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det har seg slik at at jeg flytter til USA i september for å studere, og vil ha ny laptop. Har bodd i usa ett år selv, og vet hvor billig ting er der, men finnes det muligheter for å få laptoper(jeg trenger enn med kraftig grafikkkort, harddisk og minne nok til å kunne takle store mengder foto og hd-video behandling) billigere enn i USA? Lenge til september. Tar også imot tips om hvilken laptop jeg bør velge. har kikket endel på Sony Vaio. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Høres ut som jobb for en MacBook det der. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Hvordan det? Føler Macbook blir for overpriset og profesjonelt for meg. Vet derimot hvor bra Mac er på videoredigering. Har da ett budsjett på 8k. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Får det nok ikke stort billigere enn i USA nei. Kjøpte en ny Alienware M11x fra Usa for 5000 totalt for noen måneder siden, så det er ufattelig billig der. Smarteste er nok å vente til du reiser til USA før du kjøper, da sparer du noen tusenlapper. Siden du skal studere der nede, så vil du vel trenge en ganske lett laptop. Den letteste, beste portable gaming laptoppen ute på markedet med mye minne er M11x R2. Den veier 2kg (Omtrent det samme som macbook pro 13"), har 8gb ram, 1gb 335m dedikert grafikkort, 4.5-5.5 timer batteritid når du bytter til det integrerte grafikkortet og muligheten for i7 prosessor. Koster fra 600 dollar i usa, som ikke er mye i det hele tatt. Liker du ikke "den typen" laptop, så er Sony Vaio serien serien meget fin ja. Endret 1. mars 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Macbook Air 13" veier 1,3kg 1,7 cm tykk 256 SSD 1440x900 skjerm 5-7 timer batteri koster 1599 $ (9,5k NOK om kursen er 6kr)men det er toppmodellen. Ser du trenger den i september, da kan det hende at Apple lanserer den nye generasjonen Air til omtrent samme penge. Endret 1. mars 2011 av KanyeWest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå