Katrix Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg skulle gjerne visst hva det smykket her betyr! jeg kjøpte det i spania, og han jeg kjøpte av snakket såklart veeeldig dårlig engelsk. Men sånn jeg forstod (som jeg ikke vet om er riktig) var: I will love you in 10 00 years noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Første øverst til venstre er "Ai" som betyr kjærlighet, men det er også så langt min Kanjii-kunnskap strekker seg. Det finnes Kanjii-sider som du finner raskt på Google hvor du kan lete opp tegnene. Selv om det nok er mer hassle enn å sjekke med japansk-nerdens her inne Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 "Elske deg 10000 år", sånn relativt direkte oversatt. Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) / Endret 8. oktober 2011 av Banankak1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Gratulerer, du har et smykke hvor det faktisk står "Me love you long time". 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Tja, det høres jo ganske eksotisk ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Dette er altså kinesisk og øverste til venstre betyr ikke kjærlighet, men "jeg". Det som står på kan skrives på en annen måte som: wo ai ni yi wan nian Altså: Jeg vil elske deg for 10000 år. Jeg synes romaniseringen høres veldig japansk ut til å være kinesisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå