Gå til innhold

NYtt digitalkamera .... hvilket ?

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg kjøpe nytt digitalkamera! Og nå har jeg sett på 2 stk , et med masse zoom og hele pakken og et med andre fine finesser men ikke lydopptak og så bra zoom , begge har 3.2 mp og det er jo meget bra!

Kandidat 1 : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Kandidat 2 : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Fy horefaen så lange urls elkjøp har ! *brenn*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jj ... men nå fant jeg ut at det sony kameraet har mikrofon og hele pakken så jeg tror jeg blir å gå for det!

Så på begge kameraene på komplett, sony kameraet kunne kun bruke 3 forskjellige memory sticks fra komplett, mens hp kameraet kunne bruke kort som var helt oppe på 512 mb , mens det sony kameraet kunn kunne bruke noen som var helt oppe på 128 mb ! Hvorfor det ? Er det forksjellige minne ting ?

Lenke til kommentar

Synes ikke noen av dem så noe barskt ut, jeg. Er det størrelsen du prioriterer, er Olympus Mju - 300 dritlekkert. Det har 3Mpixel og 3 x zoom. Men skal du ha skikkelig herrekamera, er det 700-serien somgjelder. Har akkurat kjøpt med et C-750 Ultrazoom, og det har 4 Mpixel og hele 10x optisk zoom. Det gir en helt rå effekt fra vidvinkel til full zoom. Se mer på min side www.manskow.nu, der står det en link til min test av kamreaet.

Lenke til kommentar

Hva slags effekt? Vel, jeg sto f.eks. på kaia i Horten og knipset Bastøya, der jeg da ser hele øya, og kan såvidt skimte at det er en brygge der ute. Med full zoom kunne jeg så se at det sto en hvit pickup på brygga. Det kaller jeg en rå effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...