HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Velger OneCall faktura pga 0.99 kr per MB Ble til at jeg også gjorde dette. Noen som har tall på hvor mange kunder Ludo har tapt? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg ringer relativt lite og har hatt Onecall faktura i flere år. Betaler et par hundre kroner i året på min mobilbruk. Kan anbefales til de som ikke ringer mer enn et par timer i måneden og ikke sender bøttevis med SMS. Mesteparten av det jeg betaler er for datatrafikk og bruk i utlandet. Lenke til kommentar
freddyen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg er også på jakt etter ny operatør, nå som Ludo har satt opp prisen. Har sett på prisene hos de forskjellige leverandørene, og det slår meg at datatrafikk må være en melkeku for enkelte av dem. Feks. Tele2 med sitt Sheriff abonnement. Kunne vært bra, men ærlig talt, 4 kr pr MB! Sier seg selv at det blir penger av dette når andre kan selge 500 MB for under 100 lappen... Nå har ikke jeg behov for så mye inkl. trafikk, så jeg blir nok kunde hos Onecall (igjen). Freddyen Endret 21. mars 2011 av freddyen Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 OneCall har også datapakker tilgjengelig sammen med Faktura abonnementet som gir deg halv pris på datatrafikk. F.eks. 100 MB for 50 kr. Dette er riktignok en fastpris som du betaler uansett om du bruker hele kvoten eller ikke. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Flere som har erfaring fra teknisk support hos LUDO ? Hos meg holdt det ikke mål og etter andre henvendelse uteble svar totalt. Elendig ! Valget nå er enkelt: One Call Faktura pga pris, Telenor-dekning og tilfredsstillende service. Tele2 Sheriff er litt rimeligere i utgangspunktet, men jeg vil så ha sikker dekning som mulig i grissgrendte strøk. Det blir dumt å bare la prisen avgjøre. Vollvik synes å drive butikk á la arabica. Velger å ikke kjøpe Omega3-kapsler fra et "teleselskap." Forøvrig har jeg veldig sans for typen abonnement som LUDO Vinner, men dere må bli bedre på helheten LUDO ! Endret 23. mars 2011 av geirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå