zaibott Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva er SLI, har ikke så god peiling Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Scan Line Interleave hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Nahh.. Det er vel Scalable Link Interface det heter nå til dags. Lenke til kommentar
zaibott Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 men hva gjør det?????????????????????????????????? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 SLI overfører data. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Kort sagt: SLI er navnet på Nvidias teknologi som gjør at flere skjermkort kan jobbe sammen om samme oppgave (slik som å kjøre et spill raskere enn et enkelt kort kan gjøre). Tilsvarende teknologi på ATI/AMD siden heter "crossfire". SLI skjermkortoppsett er derfor noe som du vanligvis bare finner i veldig high-end gaming maskiner (fordi 2 gode skjermkort naturligvis er dyrt å kjøpe) -Stigma Endret 28. februar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stigma: Lær en mann å fiske. 2 Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Virker som han kan fiske, men bruker pilkestang i Sahara... Merklig hvordan noen greier å lage seg konto og starte en tråd på forum, men ikke greier å gjøre simple søk på nettet.... *gremmes* ..dessertgenrasjonen håndfores med teskje. Skjerpings young ones! (ble medlem 9. februar 2011, da antar jeg at trådstarter er relativt ung) Flamethrower tunk Endret 28. februar 2011 av tunkguru Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stigma: Lær en mann å fiske. Jeg er forsovidt enig - men jeg er for snill i blandt Dette er selvfølgleig noe man kunne googlet opp raskere enn det tok å skrive innlegget. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå