AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er en 14år gammel gutt, som har shitty mye hår på leggene, som går videre nedover til foten(ikke helt til foten da, ca 20cm unna foten) Derfor er det veldig flaut å skifte i gym timen, må skifte på do(eneste person som gjør det). Dessuten har vi en "Mobbe" klasse. derfor vil jeg bli mobba , og sånt vis de får sett det. Ingen andre i klassen har så mye hår. har målt et hårstrå med linjal er ca mellom 1 og 2 cm. Er dette normalt? hvorfor er jeg den eneste i klassen som har så mye? Hvordan barbere det bort? 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mellom 1 og 2 cm er helt normalt, og med mindre du har veldig tett og mørk hårvekst tviler jeg på at noen vil legge merke til det. De andre i klassen din vil også få mer hår etterhvert (det heter puberteten), og for å være helt ærlig tror jeg de synes at det er teitere at du går inn på do for å skifte, enn de hadde syntes det var om du lata som ingenting og lot dem se det som var å se. Og hvis du finner på å barbere leggene er også sjansen langt større for å bli stempla som sær/homo/pingle/dust enn om du lar det være som det er. (Dette gjelder kanskje ikke hvis miljøet på skolen din er veldig spesielt, men alle steder jeg har vært har det vært en dårlig idé for guttene å barbere leggene). 2 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hvorfor barbere det vekk? Det er jo et tegn på at du begynner å bli en mann. Menn har hår på leggene! Ikke noe å väre flau over, regner med at de andre i klassen din synes det er kult Forövrig så håper jeg at mobbingen blir tatt tak i. Endret 28. februar 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) .. Endret 4. januar 2016 av Slettet-v6cLnSOv3V 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg tror det er større sjanse for å bli mobbet dersom de finner ut at du barberer leggene. Dersom du blir mobbet eller ser andre bli mobbet bør du ta det opp med lærer. Dersom han ikke bryr seg/gjør noe med saken tar du det videre til rektor og foreldre. Kommenterer de hårveksten din kan du jo spørre om de er misunnelige. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) At du går inn på do og skifter er langt større sannsynlighet for å bli snakket om bak ryggen din eller kommentert på. Det er også helt normal lengde, så akkurat det trenger du ikke bekymre deg for. Uansett, jeg har også mye hårvekst på leggene. Når jeg var 16 barberte jeg leggene (dog jeg vurderte det av og på i flere år lol), og vi fikk oss helt ærlig en latter ut av det, pluss at flere andre gjorde det med påskudd av at det var lettere når de svømte og syklet osv, siden de ikke ble den første liksom. På den tiden var jeg over puberteten og var så selvsikker at jeg var urørlig uansett. Da forsvinner vitsen for mobberne. Ingen kødder med noen som er sikker på seg selv. Om du blir dritnervøs når du tar av deg gymshortsen får du nok raskt en kommentar, selv om du har langt hår eller ikke. Bare gi faen. Er bare legghår jo..! Endret 28. februar 2011 av Narsissisten 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Har mye hår på øyenbryndene også :/ , liksom det ser ut som om de henger litt sammen(sa det litt overdrevent da ) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tenk så mye bedre alt hadde vært om alle hadde vært like! Det hadde vært noe! (Sa "vært" et par ganger der ja.. ) Seriøst, alle er forskjellige, det med øyenbrynene dine går helt fint det også. De fleste bryr seg ikke, men hvis de er til stor plage går det jo an å fjerne de også. For å svare på spørsmålet; du kan barbere leggene ved å enten barbere det bort, vokse leggene, eller bruke hårfjerningskremmer. Anbefaler det dog ikke, da blir du iallfall mobbet, om det er en mobbeklasse. Langt hår er bedre enn ikke åhr. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Tenk så mye bedre alt hadde vært om alle hadde vært like! Det hadde vært noe! (Sa "vært" et par ganger der ja.. ) Seriøst, alle er forskjellige, det med øyenbrynene dine går helt fint det også. De fleste bryr seg ikke, men hvis de er til stor plage går det jo an å fjerne de også. For å svare på spørsmålet; du kan barbere leggene ved å enten barbere det bort, vokse leggene, eller bruke hårfjerningskremmer. Anbefaler det dog ikke, da blir du iallfall mobbet, om det er en mobbeklasse. Langt hår er bedre enn ikke åhr. Jeg har fått skjegg også. men det bare barberte jeg bort. med en sånn barberings greie Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har fått skjegg også. men det bare barberte jeg bort. med en sånn barberings greie Barberte du med en barberingsgreie? Jada, du får masse hår i løpet av tenårene, og det er normalt, det får resten av klassekameratene dine også. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 De kommer til å mobbe deg uansett hva du gjør. De finner alltid noe å pirke på, så ville heller bare prøvd så godt du kan å ignorer de, evt fortelle det til klasseforstanderen din elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå