GoldenHymn90 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har søkt og søkt, men finner ikke ut hvordan jeg legger til en «Del på Facebook»-knapp på nettsiden min! Jeg har allerede en slik knapp hvor folk kan like artikkelen, men jeg har ikke en sånn knapp hvor de kan dele den. Jeg har også lett i Facebook Developer en god stund nå, men finner fortsatt bare liker-knappen. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tror du skal begynne her Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så ser du oppe til høyre. Der skriver du "share" og klikker søk Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Så ser du oppe til høyre. Der skriver du "share" og klikker søk Er akkurat det jeg har gjort så mange ganger, men jeg kommer bare frem til den like-knappen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bruk heller denne: http://www.addthis.com/ Lenke til kommentar
xqus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så ser du oppe til høyre. Der skriver du "share" og klikker søk Er akkurat det jeg har gjort så mange ganger, men jeg kommer bare frem til den like-knappen. Cnn: Facebook Like button takes over Share button Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Så ser du oppe til høyre. Der skriver du "share" og klikker søk Er akkurat det jeg har gjort så mange ganger, men jeg kommer bare frem til den like-knappen. Cnn: Facebook Like button takes over Share button Ah, ok, så det forklarer hele greia? Det visste jeg ikke, at Like-knappen har tatt over for Share-knappen Bruk heller denne: http://www.addthis.com/ Takk for respons, men leste nedenfor at Like-knappen har tatt over, men har registrert konto på AddThis.com, så jeg får vente og se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå