Pseudork Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Etter at jeg hadde problemer med å starte spill hentet jeg ned en ny driver (Version: 44.03) fra www.nvidia.com. Når jeg forsøker å starte et eller annet program som kom sammen med driveren sier den at den ikke fant en passende enhet. Spillene starter fortsatt ikke, og DxDiag gir meg beskjed om at: "Direct3D functionality not available. You should verify that the driver is a final version from the hardware manufacturer." Ellers kjører jeg DirectX 9.0a og Windows 2000. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg tror du må bruke en mye gammlere driver de nyeste funker ikke på tnt bare geforce. mener og ha lest det på nvidia si hjemmeside Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 De nyeste driverne skal virke med TNT. Sikker på at det ikke er et Riva 128 du har? I såfall finner du nvidias drivere her: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=riva_drivers Lenke til kommentar
Pseudork Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 De for Riva 128 passer ikke til Windows 2000 (det måtte da bli den for NT?). I tillegg har jeg en bror som påstår innbitt at det er Nvidia Riva TNT 3D PRO. Nå starter et av programmene som fulgte med driverene. Men i DxDiag får jeg beskjed om at en .dll fil ikke er godkjent av Microsoft. Kan dette ha noe å si? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Liff Off-topic, men: Kanskje på tide å oppgradere litt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå