Gå til innhold

Hvordan få tak i 4Gig Minnebrikke til Xbox 360

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Nå sitter eg med en Xbox 360 arcade "fat" uten minnekort, har vært og sett i butikken etter 4 gig minnekort men ingen selger det lenger! På nettbutikkene kommer det opp DETTE PRODUKTET KAN DESSVERRE IKKE SKAFFES LENGER. Hva gjør eg nå? Eg blir sprø av å ikke kunne lagre save games, fatter ikke hvorfor de har sluttet å selge dei.

Takker får alle svar som kan føre til en løsning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter fjorårets vår-patch kan man bruke hvilken som helst lagringsenhet som minnekort. Du kan finne mer info om formateringsfunksjonen her: http://support.microsoft.com/kb/906502

Det eneste kravet er at enheten må ha over 1gb med lagringsplass.

Selv om du bruker en bærbar harddisk på f. eks 250 gb vil hdd-en desverre være begrenset til 16gb etter formateringen. Derfor er det nok lurest å kjøpe en minnepenn som ikke overstiger 16gb.

Lenke til kommentar

Hmmm okay er det bare å ta en vanlig minnepinne og stikke inn? Hva om eg ikke har oppdatert xboxen siden 11\09\2009 ?? Og nettverkskortet ikke virker på xboxen

Da laster du ned et oppdatert dashboard fra xbox.com og legger det inn via minnepenn, så formaterer du og bruker minnepenn til savegames etterpå ;)

Lenke til kommentar

Hmmm okay er det bare å ta en vanlig minnepinne og stikke inn? Hva om eg ikke har oppdatert xboxen siden 11\09\2009 ?? Og nettverkskortet ikke virker på xboxen

Da laster du ned et oppdatert dashboard fra xbox.com og legger det inn via minnepenn, så formaterer du og bruker minnepenn til savegames etterpå ;)

Genualt! Skal prøve det :) Tusen Takk da har eg fått den hjelpe eg behøver!

Har 2 xboxer en til Online og en til Offline spilling hvis noen lurer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...