s1 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! Jeg går nå automatisering VG3, og skal ut i lære i høst. Er på jakt etter noen firmaer som driver på med ROV. Er det noen som vet om hvordan firmaer som driver med ROV? Og kanskje noen som skal ha inn lærlinger fra automatisering? Takk Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! Jeg går nå automatisering VG3, og skal ut i lære i høst. Er på jakt etter noen firmaer som driver på med ROV. Er det noen som vet om hvordan firmaer som driver med ROV? Og kanskje noen som skal ha inn lærlinger fra automatisering? Takk Her skal du se: OOF sin side om Fjernstyrte Undervannsoperasjoner Snakk med de på OOF Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) oceaneering.com driver med slikt, tar jeg ikke feil skal de rekruttere rov folk i år. såvidt jeg har skjønt det så driver også alle som er i subsea markdet med slikt. Subsea 7/Acergy, FMC Technologies, Kongsberg Maritime osv. Lykke til Endret 28. februar 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Fugro har et team for ROV. i mai så får de jo noen nye ROVer å jobbe med. da skal nevmlig Fugro Symfhony vere ferdig. husker ikke hvilken type skipet er, men kanskje OCV eller hva det heter. her har vi 2 LARS Wincher og moonpool til ROV. hver lars har jo en egen frekvensomformer som står i tavle. ca 1x5m tavle med likeretter og vekselretter som en frekvensomformer består av. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare for at det ikke blir noen missforståelser så er det kun de firmaene som er nevnt på OOF sin side som tar inn lærlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå